Gurmanka

26.09.2016., ponedjeljak

SLANE KIFLICE

Pozdrav svima!
Veseli me igra s tijestom, pa često radim razno razne pogačice, kiflice, peciva... Ove kiflice sam pronašla nedavno i već su zaslužile mjesto u mojoj kuharici. Mekane, sočne, mirisne, a prije svega dekorativne jer ih možete posložiti u krug unutar kojega servirajte svoje omiljene umake. Svakako ih preporučam, ispecite ih i uživajte!
Sastojci potrebni za tijesto:
500 g glatkog brašna
2 žličice soli
žličica šećera
pola svježeg kvasca
40 g otopljenog maslaca
125 ml mlijeka
125 ml vode
Napravite kvas od toplog mlijeka, šećera i kvasca i ostavite desetak minuta da se digne. Dodajte ga ostalim sastojcima i zamijesite glatko tijesto koje pustite pola sata da se diže. Razvaljajte ga u krug i narežite na 16 komada.
Kiflice možete puniti s omiljenim sastojcima, a ja sam narezala sir gaudu i u svaku kiflicu zarolala štapić sira. Može to biti i malo šunke ili kobasica, kako god, zarolajte kiflice i prokuhajte kratko (20 sekundi) u 2 litre vode u kojoj ste razmutili 2 žlice sode bikarbone. Ne pitajte me zašto, ali znam da su takve kiflice puno mekše i ostanu duže svježe nego kada se samo peku.
Prokuhane kiflice složite na lim za pečenje u krug, premažite ih žumanjkom i posipajte sezamom ili samo posolite.
Pecite ih na 200*C dok ne dobiju lijepu boju!
Unutar kruga servirajte svježu rikolu, rajčicu, ajvar, majonezu... sve ono što volite!
Servus :)
P.S.Ispecite ih i pozovite prijatelje, pa uživajte u zajedničkom druženju :)



Oznake: slane kiflice, sir, Tijesto


- 08:48 - Komentari (13) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2016 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO