Gurmanka

18.08.2016., četvrtak

LIVNJACI ILI DIZANE PALAČINKE

Pozdrav svima!
Dugo sam tražila pravi recept za ovaj desert jer je osoba koja ga je znala otišla, nažalost, prebrzo od nas. Tužna sam kada god pravim ove palačinke jer me sjećaju na nju, ali sam joj neizmjerno zahvalna na svemu što me naučila o kulinarstvu. Bila je vrsna kuharica i nikada joj nije bilo teško napraviti nešto za nas, a moja želja su uvijek bili baš ovi livnjaci! To je desert koji pripada prošlosti kada si morao od nekoliko osnovnih namirnica izmisliti kolač koji će izmamiti osmijehe na lica tvoje obitelji. Naravno, tada nije bilo Nutelle i ostalih namaza tek možda domaći džem od šljiva ili cimet pomiješan sa šećerom. Pamtim baš okus tog cimeta, vrućeg mirisnog tijesta i njen grleni smijeh koji je ispunjavao kuhinju i naša srca! Hvala joj za predivne uspomene!
Sastojci potrebni za izradu dizanih palačinki ( 20 kom.):
250 g glatkog brašna
250 ml mlijeka
jaje
vanil šećer
prstohvat soli
3 žlice šećera
pola svježeg kvasca
Napravite kvas od toplog mlijeka, žlice šećera i kvasca te ostavite da se digne. Dodajte ga ostalim sastojcima, izradite mikserom glatko tijesto i dižite ga jedan sat. Na vruću tavu stavljajte žlicom tijesto, a veličina palačinke neka ovisi o vašoj želji. Osobno, pečem manje palačinke jer moje curke takve vole. Nutella je neizbježan dodatak, ali ja sam uživala u okusu domaćeg džema od jagoda!
Servus, uživajte i vi :)









Oznake: Livnjaci, dizane palačinke


- 12:51 - Komentari (22) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2016 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO