Gurmanka

08.01.2016., petak

ORADA IZ PEĆNICE

Pozdrav svima!
Poznato je da imamo najljepše more i najbolju ribu, ali nekako je sve teže doći do lijepih, svježih komada. Kada sam ugledala ove dvije ljepotice odlučila sam da ne propustim priliku nego krećem s njihovom pripremom. Ovako pripremljene su uvijek dobrodošle za moj stol. Pošto nam je roštilj prekriven snijegom ja sam preuzela kuhaču i pripremila orade koje svi volimo, a vjerujem da bi i brancin bio jednako dobar pripremljen na ovaj način. Ukućani su pohvalili ovaj moj uradak, a nadam se da ćete i vi guštati uz ovako pripremljenu ribu. Obavezan dodatak ovom ručku je kvalitetno vrhunsko vino, možda čaša fine malvazije? :)
Sastojci:
2 orade - cca. 600 g
1 kg mladog krumpira
3 mrkve
1 glavica luka
6 režnjeva češnjaka
1.5 dcl bijelog vina
1 dcl vode
maslinovo ulje
ružmarin, sol, biber i vegeta
Postupak:
Očistite ribu, osušite je i posolite samo s unutarnje strane, a ako je veća malo je zarežite nožem.
Krumpir i mrkvu očistite i narežite na ploške. Luk prerežite na pola, a češnjak na krupnije komadiće. Začinite krumpir i povrće, dodajte maslinovo ulje i posložite na pleh za pečenje. Ribu stavite na posteljicu od povrća, prelijte vinom, vodom i maslinovim uljem te pokrite folijom. Pecite je sat vremena na 220*C, maknite foliju i nastavite peći na 250*C dok ne dobije lijepu boju,a korica postane hrskava.
Servus i uživajte :)





Oznake: orada, pećnica, ručak


- 07:56 - Komentari (7) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO