Gurmanka

03.11.2015., utorak

Kremšnite


Dobro vam jutro, dragi moji!
Danas klasik poznat kao kremšnite,slastica koja je još jedan razlog zašto volimo Zagreb.Obučena u starogradsko ruho, vlada od pamtivijeka ovim našim prostorima.Neki vole samoborske, još tople,neki zagrebačke, a čujem da ih svojataju i mnogi drugi. Dok se oni raspravljaju čije su, evo vam moj recept koji sam dobila davno i od tada mi " vjerno služi".Moje kremšnite me nisu dosada iznevjerile, a nadam se da neće ni vas. Najbolje su, časna riječ!
Za početak ispecite 2 komada lisnatog tijesta veličine tepsije u kojoj pravite kremšnite (moja je 25x35 cm).
Za kremu trebate :1 litru mlijeka i 1/2 litre vode zajedno kuhati. Za to vrijeme dobro izmiksati 6 žutanjaka i 7 žlica šećera. Zatim u 2 dcl mlijeka zamutiti 6 žlica oštrog brašna i 6 žlica gustina. Sve skupa izmiješati i ukuhati u mlijeko.Kada je krema kuhana dodajte 3 vanil šećera i malo ohladite ( 10-tak minuta). Za to vrijeme izmiksajte bjelanjke i 7 žlica šećera. Ručno pomiješajte žutu kremu i bjelanjke te prelijte preko donjeg lisnatog tijesta. Tko voli može gore staviti i šlag. Gornji list stavite kada se krema potpuno ohladi da vam ostane hrskavo tijesto. Posipajte ih šećerom u prahu!
Servus :)






Oznake: kremšnite, slatko, desert


- 08:41 - Komentari (14) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO