5.7.P!NK

30.03.2007., petak

YO PIPL!!!!!!!

Yo piplwave Kak ste mi?Kaj ima?Ajde nek svatko ko je na mom blogu napiše odgovore na ta 2 pitanja baš me zanima kak ste i kaj ima?
ja sam evo dobro i napšokon je petak pa uživam!Nema niš novo pa vam nema kaj pisat!!!Sljedeću subotu idem u rogoznicu,tak da očekujte novi post u petak i da OĆE NEKO ČUVAT ĐURU kad mi idemo u rogoznicu ne želim ga za 10 dana vozit sim i tam,ajde kad ide prek ljeta kad je neko 2mjeseca dole,pa ga čuvaju,al ova na 10 dana!Sam da ne bude njami s đurom!!!!!!!!
- 20:34 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Kolko vas je:
Free Website Counters
Free Website Counters

Evo nešto o meni:
Ime:Mirella
Prezime:Ko ga treba zna ga
Datum rođenja:17.5.1989.
Nadimak:MuC=)
Godina:ak znate matišu znate da imam 18.
Mjuza:punK & roCk
Hobi:Rolam se(inaće u sk8 parku,al sad više nesmijem zbog koljenanoheadbang) i sviram gitaru u Rock-ak.
NajfrendoviCASPeR
Boris itd...
i brijem da je to o kaj trebate znat o menismijeh







Školski biseri:

Učenički biseri:„Mrak mi se smračio pred očima.“Dina
„Kolko ti treba do škole?“-„Pa ako mi noge rade...“ShaSha
„Isuse gle koja rulja snjega“Dina
„Jel neko reko da će Lucija kasni“-„Ja nisam rekla ja sam šapnula“Marija p.
„Profesorice stavite naočale da bolje vidimo“ShaSha
„I have been car“Galant
„Puko ti mjehur u djete ti je izašlo“Marija
„On oće ozbiljnu vezu“-„Pa ak nije ozbiljna kaj se vi sam smijete“ShaSha
„Žičare su zemuniceu zraku“Galant
„Zašto hrvatska iam oblik ptice u letu?“-„Zato kaj želi odletit u EU“Micek
„Doktorica mi je dala kapsule za nos“Marija
„Od čega ćeš buhtlu?“-„Od Mirelle“ShaSha
„Šakić me ometa u ometanju nastave!“Galant
„Čim uđem u bus rigat ću od uzbuđenja“ShaSha
„Daj u sebi piši!!!“Ja
„Šakić jel ti sebe čuješ kaj ti pričaš?“-„Da al nisam čula!“ShaSha
„Daj me pogledaj jednako!“ShaSha
„Trpam se u tramvaj pa makar ostala vani!“ShaSha
„Vidi kolko vode,a mi tu gladujemo!“ShaSha
„Jel bi vam bio problem doć mi na rođendan na Veliku Subotu?“-„Koji je to dan?“Sanja
Profa podvukla naslov i napisala nekaj ispod,a pita Marija:“Kaj to piše u nazivniku?“
„Svako računalo ima kučište!“-„A neki i pedale!“Galant
„Ja bi krstarila slapovima Niagare!“ShaSha
„Profesorice nisam čula kaj ste napisali!“ShaSha
„Judith been a baby“Marija
„Judith didi a baby“Marija
„I judith baby!ShaSha

Profesorski biseri:„Napišite svoje ime nekom žarkom bojom recimo crnom“Profa.Matošić
„Lucija odi odgovaraj“-„To ste vi mene profesorice zalizali“-„Ja da te ližem?“Profa.Knežević
„Na ploči je jedan zadatak,a vi radite sve ostalo!“Profa.Knežević
„How do you do?“-„Yes I do!“Profa.Kesler
„Daj slušajte da čujem!“Prof.Matošić

Linkovi

CASPeR Najbolji frend
Šulerfrend-DRVOSJEČA

Pjevači i bendovi koje slušam: