ponedjeljak, 19.01.2009.

Kako ja treniram Čupavog i Tupavu :)

Evo novog filmića. Za početak da vam objasnim zašto su na filmiću kockice i zašto je loš. Pa, eto, onom s čime me inače šutiraju je krepao zvuk. I onda me Tupava snimala s onim iz čega se čuju glasovi dok staviš na uho. Kaže - da me cijeli svijet čuje kako brbljam.
A ja sam, eto, istrenirao Tupavog da mi da peršun kad mu stavim capu na ruku i kad ga hipnotiziram. Onda on kaže "nanana" i ja dobijem peršun :) Baš sam lukav, jelda? naughty

Da vam kažem što se desilo od zadnjeg puta. Dobio sam malu kućicu koja ne stane u gajbu, pa mi Tupava i Čupavi namjeravaju napraviti novu. Dobio sam i posudicu za hranu koja je s jedne strane ograđena, pa mogu jesti samo s druge strane. Tako su me nasamarili da sjedim na wcu dok papam. Znate, kažu da mi je metabolalizam brzi i da kakim ko mašina, pa zato moram sjediti na wcu dok papam. fino Dobio sam i neke slatkiše iz Slovenije, ali mi nisu baš fini. Kad vam kažem, oni uopće nisu pitali nas zamorčiće što volimo, a što ne, samo varaju vas ljude! Meni samo treba polje peršina i salate i ja sretan. Može i svežanj peršina iz dućana za dvije kune. njami

Ajme, koliko sam toga dobio eek Tupava kaže da joj je draže kupovati stvari za mene nego obleku za sebe. Al ja ipak najviše volim dok ona nije u šopingu, nego samnom doma, i kad me mazi i pazi. I nemojmo zaboraviti peršin. I mrkvu. I salatu. I... i... i Čupavog :)

Evo filmić:


P.S. Čuo sam da je sad neko svjetsko prvenstvo u šapometu. Jedva čekam da prođe, jer ne mogu noću spavati od buke. Kaže Čupava da su to neki Makaronci koji feštaju u šatoru blizu stana.

- 20:52 - Veritaserum (9) - Aparecium - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image Hosting

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Broj posjeta:


Čupave, lajave, mrnjau, bodljikave i ine ljenguze od mojih prijatelja :)