subota, 15.11.2008.

Čuuuu čuuuu!

Ovaj vikend sam doma kod Tupave. Vozili smo se vlakom. Ja imam svoju posebnu putnu torbu u koju onda Tupava stavi topli jatučić, sijeno i moju kućicu. Tupava se bojala da će mi putovanja teško sjesti, ali sam se ja naviknuo. Sada volim viriti iz torbe dok putujemo. Ljudi često vide kako tupava gura ruku u torbu, pa je ispituju "Što je to? Što je to?". I onda im ona pokaže, a oni uvijek kažu "Aaaaaaa" ili "Vauuuuuu" ili "Kako je kjuuuuut!". Sva sreća pa nisam čovječja beba da me štipaju za obraze.
Ja inače u svojoj vili imam kut u koji piškim i kakim. I tako mi se jučer dok sam se vozio na vlaku pripiškilo. Ja izađem iz kućice, tražim wc, a njega nema. Jadan ja, što sad? I vratim se u kućicu. Što da kažem... Pobjeglo mi rolleyes A inače sam baš pristojan.
Tupava mi je danas u Sloveniji nabavila uzicu. Crna je i na njoj piše "Guinea piggy". Pih, kao da se i bez tog nebi znalo da nisam konj ili nešto slično eek Uglavnom, stavi ona meni tako uzicu, a ja guram noge kroz ono što ide oko vrata. I ona mi kaže da sam tupav. Mislim svašta, a samo sam joj htio pomoći.
Jesam li vam spomenuo svoju curu Johnny? Uskoro imam fotošuting s njom. Mene je strah jer šuting na engleskom znači da se nešto puca. A ja ne volim pucnjavu. Dok nešto puca (na primjer sestra od Tupave rukama dok je ubiju u onoj igri di se puca) onda ja zarežim. E da, Johnny i ja smo u vezi! OK, barem na Facebooku yes
Da nebi bilo samo blablabla i oink oink oink, evo i slika moje ljepotice cerek

- 20:13 - Veritaserum (4) - Aparecium - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image Hosting

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Broj posjeta:


Čupave, lajave, mrnjau, bodljikave i ine ljenguze od mojih prijatelja :)