nedjelja, 09.11.2008.

Kupanjeeee :)

Jučer su me Čupavi i Tupava kupali. Prvi puta mi se nije svidjelo i bilo me strah. Ovaj puta sam znao što me čeka pa mi je bilo super. Sve su snimili i stavili na Youtube. Evo kako je to izgledalo.



U međuvremenu sam konačno skužio što znači onaj "dajruku". Čupavi mi je to stalno govorio i onda bi mi ponekad dao mrkvu ili krastavac. Onda sam ja skužio da moram staviti svoju capu na njegovu kandžu. Kad to napravim onda brže dođe mrkva ili krastavac.
Inače ja jedem hranu za zamorce u kojoj ima šarenih keksića i žitarica i sušenog povrća. Plus vitamin C za koji također kažu da je u hrani, a ja ga još uvijek nisam uspio naći. Meni su najbolje žitarice i povrće. Ja to pojedem, a keksiće ostavim jer mi nisu toliko dobri. I onda skvičim. E, i onda su Čupavi i Tupava u Sloveniji kupili neku hranu koja izgleda ko moj šit. Evo ovdje.



Kažu da je to sve ono što je u mojoj hrani, ali samljeveno tako da ja nemogu jesti samo ono što je meni najbolje. Na taj način mi neće ponestati vitamin C. Okej, recite vi meni di je taj vitamin C u onoj staroj hrani pa ću i to jesti, obećajem! U međuvremenu jedem samo sijeno i povrće, iz protesta neću jesti novu papicu. Pa da vidimo tko će duže!
Eh da, i jučer je Čupavi imao feštu. Sanjin je doveo svoju Johnny cerek Ja sam mlad i neiskusan pa sam mislio kako odmah treba raditi djecu. Jedva sam se popeo jer je duplo veća od mene. Ali ona nije mislila tako. Kad je otišla doma dugo sam plakao. Ništa od djece. Više sreće drugi put.
U slijedećem postu ću staviti filmić od sebe i Johnny. Papa! mah

- 19:40 - Veritaserum (1) - Aparecium - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image Hosting

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Broj posjeta:


Čupave, lajave, mrnjau, bodljikave i ine ljenguze od mojih prijatelja :)