utorak, 07.10.2008.

My crib

Jučer je održan moj prvi fotošuting. Ja sam veliki obožavatelj peršina, a Čupavi i Tupava misle da je jako smiješno dok se ja hrvam s ovom mrcinom.



...piece of cake!



Mini rajčicu ne volim. Fuj. Ali peršinnnn....mmmmmm....druga priča. Plus ima puno vitamina C tako da nebudem bubani.



Ovo je moja gajba. Jako je velika. Napravili su je Čupavi i Tupava od velikog podloška za cvijeće, žičane ogradice koja se prodaje po metrima i malo žice.
Najprije je trebalo provjeriti od kojeg materijala je ograda jer ja volim grickati sve i svašta. Ova je od pocinčanog čelika, koji mi ne škodi. Plastične mrežice nisu dobre za gajbe jer ih je lako pregristi.
Još jedna bitna stvar jer da s unutarnje strane nema završetaka žice ni nikakvih oštrih dijelova kako ne bih ozlijedio njušku ili guzu.



Moja kućica je zapravo škrinjica za nakit iz kineskog dućana kojoj je maknuta jedna strana. Jedina gadna stvar je ta što se krov može otklopiti pa me svako malo vade van i gnjave. I onda ja trčim po gajbi ko budala i igram se skrivača.



Evo, tu se ja sakrijem. Nemam pojma kako me svaki put uspiju naći. Nadam se da ću i ja jednog dana pobjediti u skrivanju. Znam, sakrit ću se Čupavom među kablove od kompjutora. Mmmmm kablovi...



Eto, nadam se da ste ljubomorni na moju gajbu. Uskoro namjeravam nabaviti curu da mi tu i tamo počisti. I plazmu. I klimu. I frižder pun mrkve i peršina. Mmmmm peršin....

- 12:22 - Veritaserum (1) - Aparecium - #

ponedjeljak, 06.10.2008.

Moj prvi video

Od danas sam celebrity. Odigrao sam svoju prvu ulogu u horor filmu. Zbogom Flipperu, gremlinima, Garfieldu i ekipi - Alex je slijedeća zvijezda :)

- 21:07 - Veritaserum (1) - Aparecium - #

četvrtak, 02.10.2008.

Tko je Alex?

Ja sam Alexander Mihajlo Zamorčev, nasljednik pokojnog Worfa, zvanog Worfy, prvog zamorca Čupavog i Tupave. Zovu me i Alex.
Worfy je bio četveromjesečni čupavac koji je preminuo 30.9.2008. zbog nemara zlih ljudi u pet shopu. Dobio je šugu i zarazio cijelu ekipu u kavezu pet shopa. Čupavi i Tupava bili su jako žalosni zbog njegovog gubitka pa su zle ljude prijavili veterinarskom inspektoratu.
Ovo je Worfy.



A ovo je moj dnevnik. Nadam se da neće biti samo zabavan, nego i poučan, kako bi što više zamoraca ovog svijeta bilo sretno kao ja.

- 22:13 - Veritaserum (3) - Aparecium - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Image Hosting

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


  listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Broj posjeta:


Čupave, lajave, mrnjau, bodljikave i ine ljenguze od mojih prijatelja :)