body Thee Aliens :D - So far removed, I never hear the water... - Blog.hr body

Thee Aliens :D

Eto nametnula se tema ova, pricaju svi o tome..daaaaaaaayes

Sta vi mislite, ima li vanzemaljaca? Ja mislim da je svemir dovoljno velik (beskonacan?) da bi bilo samo zivota na jednoj planeti u jednoj galaksiji..sta mi znamo koliko jos velikih zvijezda ima i mozda bas ima jos jedna kao Sunce malena smijeh
Mozda smo mi samo vanzemaljcima neki program na tv-u koji se zove Zemlja..pa oni sad nas proucavaju kako cemo se mi ponasat kad poskupe naftu i ulje hahaha mamu im, muce nas! Tako da onda namjerno nekim svojim signalima stvaraju kod nas ljude s losim mislima i tako prouzrokuju rat da bi njima bilo zanimljivije gledati..jer zna se, bezveze je tv program kad je sve oke, mora bit negativaca..
tako su izumili Hitlera, Staljina :D..koga jos? Hanibala ahahaha ...profesore..itd
I tako nas onda muce ovim zivotnim pitanjima, dilemama i raskrsnicama...i namecu nam samo malo pitanja o njima, da bi im bilo zanimljivije gledat kako smo glupi da ne mozemo otkriti da su tu, oko nas i da prave krugove u zitu i mi smo tako glupi da ne kuzimo da to nije ljudsko maslo.. (hahahahahaha)
I tako oni unistavaju nasu psenicu i kukuruz i prave cak i reklame tipa: 'Za ljepsi osmijeh, koristite Calgon' bla bla a to sve oni svojim sicusnim antenicama salju mikrocestice i polako nam putem paste za zube unistavaju mozak i obradjivaju ga i salju informacije da jednom postanemo njihova trupa...eek
to je njihov plan.

27.01.2008. | 13:06 | | 27 | Komentiraj |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

What are you running from?

Autor=AngelicA, groby, uterus...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Taking pills to get along,
creating walls to call your own..
So no one catches you? drifting off and
Doing all the things that we all do
Let them wash away
All those yesterdays.


Photobucket - Video and Image Hosting


°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
blackandwhite..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

All that you touch
All that you see
All that you taste
All you feel.
All that you love
All that you hate
All you distrust
All you save.
All that you give
All that you deal
All that you buy,
Beg, borrow or steal.
All you create
All you destroy
All that you do
All that you say.
All that you eat
And everyone you meet
All that you slight
And everyone you fight.
All that is now
All that is gone
All thats to come
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.. ~


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Neka običnoneobična cura..koja najzad voli biti posebna, nekome.
Ne voli sve što vole mladi.
Voli oblake, putovat kroz vrijeme i prostor.
Stranac crvene kose izgubljen u hodnicima vremena.
Tri opisne riječi: čudna, sajkodelična i odlutala.
Vanzemlje, duh i duh.
Nekada je voljela ljeto.
Gleda daleko, čita između laži.
I kaže da je dosta opisa


^^

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

?!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Nina :]
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Nina s Pink Floyd iza... fleš fleš puko, PF mošn..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

°°~ˇ Linkovi ˇ~°°
inkognito-rešetka :)
nina-srodna duša
admir-srodni dušnik :D maaki
clueless-obožavam je
dimma-moj krmy vileni
danna-indijka, love her
amadea-djevojka s dubokim pogledom
evermore-the dearest
sandra-dobro čeljade
kena-slađušno djevojče
raisa-nesretno sretna
arijana-nješto crveno ;)
vanja-pukla, al luda
anela-može se smijat do besvijesti
nerko-otišao do kraja
overlord-ma živoTnja
lejla-lijep pogled na svijet
kristina-dobri postovi, poeta
everly
kaira-pipsodelična <3
blog mog razreda-bolje ne gledaj :D


getia i groby <3
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nas 3, PF mošn.. fleš indiid..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Photobucket - Video and Image Hosting

All I see turns to brown
As the sun burns the ground
And my eyes fill with sand
As I scan this razor line
Can I find, can I find where I've been..

Photobucket - Video and Image Hosting

Running before time took our dreams away
Leaving the myriad small creatures
trying to tie us to the ground
To a life consumed by slow decay

The grass was greener
The light was brighter
With friends surrounded
The nights of wonder..


Photobucket - Video and Image Hosting

Ja: .. ustvari Maja.. :)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

shinulinulu



-rodjena: 18.8.1989. u Bihacu
-datum: rodio mi se buraz 11.3.2006. (na dan kad je Miloševic umro ahahaahahahha )
-omiljena boja: crna............ ljubicasta, bordo
-sta radim kad nista ne radim? Nista!
-omiljeni proces: fotosinteza :D
buahahaha :)) ajd dosta...

Photobucket - Video and Image Hosting

Stajala flaša s vodom i prosula se..

Counters
malo vas je, malo vas je biiiip :D

I.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MSN: groby.maja@hotmail.com


Volim:

-smijati se, crtati, sprdati se, svako pasce sto prodje, prijatelje svoje , slusati muziku, svoju sobu, jesti (puno), oblake!, kisu, krompir, makarone (uvijek) :D, sve zivotinje!



Ne volim!:

-plakati, dvolicne ljude, piti, pusiti, meso, kafu, prekomjernu toplinu...

Photobucket - Video and Image Hosting

Slusam:
Pink Floyd,
Anathema,
After Forever,
PipsChips&VideoClips,
Entwine,
Katatonia,
A Perfect Circle,
The Gathering,
Evergrey,
Moonspell,
Lacuna Coil,
Black Label Society,
Dream Theathre,
Leb I Sol,
Led Zeppelin,
The Doors,
Uriah Heep,
Deep Purple,
Steve Vai,
Joe Satriani,
Yngwie Malmsteen,
Hammerfall,
Whitesnake,
Dire Straits,
Audioslave,
Scorpions,
Rolling Stones,
Creed,
Pearl Jam,
Alice In Chains,
Danzig,
TOOL,
Disturbed,
... itd

...sada na drugoj strani ulice.

koliko Si bolji od njega.

Neka moja umjetnost.

naked
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

a place to die
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

getia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ruke
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

the crow
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Morrison RIP

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

unfinished
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

agonija
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

amnasia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

jos jedan Jim
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kylie
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

fallen
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Depp
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kasnije stavim jos.

Hope.

I was not put here by anyone in fear
I came alone as me
Just an idea in a long chain of discovery
Surrounded by the same you

Sometimes your tide pulls me out to sea
And I die in a thrashing curse
Sometimes we are kind
More often, I doze
So far up the beach that those who try to reach are burnt
alive in the searing heat of the desert of my dispassion
So far removed, I never hear the water
'Cept once or twice a month when I see a mirror

And I refuse to believe in some of the things that are said to be here
Let alone those that are not
I'm trying to change my direction
Ours is pathetic in my own humble estimation

I love the planet
The great benign she-wolf
Benefactor
Spinning gently on towards the red giant four aeons hence
When all the rose gardens are consumed in the flash-fire of flying time
She'll leave alone to you

When you look at me
From your own century
I may seem to be
Strange archeology
But when the winds blow
From this direction
You may sense me there
In your reflection
I think I feel you
But I will never know
As the swallows leave
And the children grow

I wanted to live forever
The same is you will too
I wanted to live forever
And everybody knew

When I caught you there
In tomorrows mirror
I thought felt you
Jump out of my skin
Throwing oil into
My blazing memories
Filling empty footsteps
I was standing in

I wanted to live forever
The same as you will too
I wanted to live forever
And everybody knew

As the falling rain
Of the northern jungle
Hanging droplets on the leaves
Bombards my brain
I hear you
Across the room
A sea of daffodils spring into bloom
You are the mist
The frost across my window pane
And again

She moves her body
And her whispers weave
And the world spins
And tells me that I'll never want to leave

As I think of you
From this dark century
I will always be
With generosity
That we both may share
The hope in hearing
That we're not just
Spirits disappearing


Oni.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

×××
Ti si sav moj Bol.

Razmičeš zavese
I gledaš obećani grad
Svetla se pale i tinja želja u tebi
Još uvek ti đavoli vire iz rukava
I svaki nokat krije otrov ljubavi
Ti si sav moj bol

Ispituješ zaborav
Obaraš alibi
I biraš ulogu kao haljinu za veče
U prolazu me dotakne miris noći i kaže
Probudi se pokreni se
Probudi se pokreni se
Ti si sav moj bol..