subota, 31.05.2008. ♥

♥ još 3 tjedna....do ljeta!!

heeeeeeeeey ljudi!!!
evo i mene napokon...vidim i dalje komentirate,a mene nema pa sam odlučila i ja napokon nešto napisati...hhe..još tri tjedna!!! i opet ljeto!!!! yeeee...ali stvarno je brzo prošlo,ova godina (školska) je proletjela sam tak.. ma nek je! i bolje da je! samo ovi zadnji dani su 100 put teži od ovoga prije.. ispitivačina teška...nacionalni..ma bzwz..po vrućini više nitko ne funkcionira xD .... a loša vijest...ratkajevi se bliže kraju:(((( još samo 2 tjedna:(((((( neeee cry ...kaj ću onda gledat u 18,30?? kaj ću iščekivat svaki dan poslije škole?? vlasta ramljak? liza? helena? zar je već gotovo... nemrem vjerovat... ali, nadajmo se da će reprizirati Obične Ljude!!! to bi me baš obradovalo, posebno zbog vere tj. v. ramljak! hehe,da ne budete tužni zbog kraja ratkajevih, evo nešto ...valjda će vam se svidjeti....

Prva hrvatska kostimirana telenovela pod nazivom “Ponos Ratkajevih” snima se u dvorcu Miljana, ljetnikovcu pravih grofova, obitelji Ratkaj.

Nemojte me slikati dok me šminkaju da mi sina ne zadirkuju u školi, rekao je Janko Popović Volarić (27), kojeg smo zatekli u garderobi na setu povijesne telenovele “Ponos Ratkajevih”. Serija o propadanju plemićke obitelji u turbulentnom razdoblju oko Drugog svjetskog rata snima se u dvorcu Miljana, ljetnikovcu pravih grofova Ratkaj, i najskuplja je domaća sapunica dosad. Volarić glumi grofa Krstu Ratkaja, koji vrativši se kući sa studija u Beču, upoznaje siromašnu Helenu Jurić (Ivana Bolanča) i zaljubi se u nju. Njegovi roditelji (glume ih Božidar Alić i Sanja Vejnović) su, naravno, protiv veze mladoga grofa i pučanke. Volarićeva supruga iz “Običnih ljudi”, Marijana Mikulić, u “Ponosu Ratkajevih” glumi njegovu sestru, spletkaricu Izabelu Ratkaj, a majka Vera (Vlasta Ramljak) sad se pojavljuje u ulozi sluškinje Mare. sretan
- Za mene su rezervirane zločeste uloge. Valjda tako izgledam - kaže Marijana. U zloći će se nadmetati s bakom Antonijom, koju glumi Laura iz “U registraturi” Ljubica Jović.


eto,nešto kratko,ali lijepo.... inače, sorry ak ne stignem svima komentirat... mislim ja i na vas! hehe,,,,pozzzdravljam vas!!!!
nemojte se puno namučit još ova 3 tjedna, kak se kaže -što je, tu je-
..ili znamo ili neznamo..nadajmo se da će sve biti dobro..želim nam svima što bolji uspjeh!! ovi naši profesori , valjda će nas shvatit..hehe...pozzzdrav!!!

sretanmahcerekwave

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.