<body> ..jer zivot nas je rasuo svijetom kao bisere .... - WhO i am ? - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
*design: Lucija ^^

Da/Ne

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

.. sve o meni i mom sjebanom ziwotu .
ako vam se ne svida moj blOg, ...post ..ne citajte ga,ne posjecujte ...
.ako mislite ostavljat glUpe Komme ..nemojte,suvisni su ..
..a i ja ih ionako brisem ..! ;-) ..GriZliCh ..*


msn
grizlich_gs@hotmail.com

Linkici

Blog.hr
Blog servis


Meglica:-D-zakon blog,odlicni dizajnichi,zanimljivi postichi ...
MaKY*
ivanČica!-hmmm..ZaKoN ....
Zuna & Nata & Franca.-)
Goga**
ljubav????
Ivana*)
mala uspomena
kraljica suza
ZrinkiĆ**
Ana-Marija :-)
Ane Zd :-D
MaLa BunEtA**
TinKaaa*
šarinKa!



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


rijetko mislimo na ono sto imamo,
ali uvijek na ono sto nam nedostaje ....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-..kad izgubis onda shvatis sto sam bila ja
nikad bolju neces imatI budi siguran .....

-nikad nemoj odlaziti,ako imas razlog
ostati,znamo sto jesmo,a ne znamo sto mozemo biti ....

tvoj pogled-magija
tvoj glas-melodija
tvoje tijelo-moja fantazija
moje misli-grijeh
tvoj poziv-išcekivanje
nas susret-ostvarenje sna*

prijateljstvo je uvijek slatka obveza,nikad prigoda

-ljubav pocinje osmjehom,
raste poljubcem,
a zavrsava suzama

-moje je srce bilo pijano ...voljelo...
kajalo se ...boljelo,davalo,uzimalo....
bilo sretno i gubilo ...ostavljalo i bilo ostavljeno ..
-ali nikad ovako zaljubljeno-!

svasta....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



--zivot bez prijateljstva nista ne znaci!!!

-tko prestaje biti prijatelj,prijatelj nije nikad ni bio!!!

-nikad nemoj ostaviti onog koga volis radi nekog tko ti se samo svida!

-najvise se misli na onoga koga se zeli zaboraviti ....!

-voli ono sto imas jer ono sto volis nikad neces imati *

-nista u zivotu tako ne boli,kao kad nekog uzalud volis!

-srce te vodi tamo gdje te pamet ne bi nikada odvela ...

--osmjeh traje samo jedan trenutak a moze ostati u sjecanju cijeli zivot!

-kad nesto zelis ne treba ti vremena za razmisljanje i predbacivanje !!

-ne zelim ti biti prva koje ces se sjetiti , vec posljednja koju ces zaboraviti ...:-/

-nista ne traje vjecno,ali zato prave uspomene nikad ne blijede .. ..

-neki ljudi ulaze u nase zivote,ali i brzo izlaze ... neki ostaju neko vrijeme i ostavljaju tragove na nasoj dusi,nakon cega mi nikad vise nismo isti ...

-trenutak u kojem sumnjas u sebe ,jest trenutak u kojem si blizu uspjeha ...!!*

-prijatelj je onaj tko dolazi k tebi kad svi drugi odlaze od tebe :-(


zaKon MladIh:
1)poljubac u obraz(prijateljstvo)
2)poljubac u celo(ceznja)
3)poljubac u ruku(postovanje)
4)poLjuBac u VRat( sTrast)
5)poljubac u rAme(pozuda)
6)poljubac U usta(LjubAV)
7)tuce LI djevoJka MladiCa(on iMa pravo na drugu)
8)iSplazI li jezik(zeLjan/zeljnA je poLjubca)
9)lagani poljubac u usta(prijateljstVo)
10)stIsAk ruke(zeLim bit samo s tobom)***


ponedjeljak, 18.08.2008.
..jer zivot nas je rasuo svijetom kao bisere ....

Sve oko mene nestaje,
samo ova nemoguca bol ne prestaje...
Kao okovima svojim me zarobila...
Unistila mi snove za koje sam se borila....
Ne preostaje mi nista vise,
samo suza niz lice spusta se sve tise tise...
Pruzi mi sada ruku, to je ono sto mi treba....
Dopusti dusi mojoj da se vine sve do kraja neba...
U zagrljaj me stopi mili...
Sjeti se samo sto smo samo na tren mi ipak bili...

Sada lako mi nije,
polako spusta se noc..
umorno kazaljka od kazaljku bije..
a ja u prazan krevet moram poc...
na usnama poljupca zivi jos tvoj trag...
u srcu sijeva pakleni jad...
ali samo ti si mom srcu vise nego drag...
ali opet iznova moji snovi dozivljavaju samo pad...
mozda je sudbina tako htjela..
znala sam da ti nitko nece ravan biti od trena kad sam te srela...
grijeh je bio sto mi je tvoj osmijeh jos uvijek tako mio...
kaznu bolnu sada placam...
jer ne mogu da zivim...
i uvijek se iznova tamo ja vracam...
jer ne mogu meni u nemir vlada i nema nacina da se smirim...
tajnu cuva ona klupa stara...
ona pamti obecanja tvoja, tvoje rijeci...
od kojih se moje srce poput lista papira nad snagom ljudskom para...
tamo za me pociva sreca ali i bol najveca...
jer ono za mene rajsko je mjesto...
jer tamo poljubio si me ti i tamo cu se vracati cesto...




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.