Klinček stoji pod obolkom - Band of the Hawk - Blog.hr

Band of the Hawk

ponedjeljak, 22.01.2007.

Klinček stoji pod obolkom

Pošto sam stjeran pred zid, ulovljen na prepad, pod molbom za dušom, nema mi druge nego se pokorit i udovoljit znatiželji svih vas koji čitaju ili slučajno zalutaju ovdje, pa evo vam mali dio mene. Eh, da naravno nisam htio biti štafeta-breaker i to je jdan od razloga, nek se lanac održi i glavno da nije na meni puko ;)

1) ček dal da ovo uopće stavim? hmm možda još neki ne znaju al lijen sam do zla boga.
Nemrem se uloviti ničega odmah a pogotovo knjige, radje ću zujit u prazno, gledat telku, radit tisuće stvari sam da ne primim knjigu, l kad se usijem nagovorit, meditiram sat vremena minimum prije negoli otpočnem sa čitanjem. Zanimljivo je to šta vrijeem ide ful brzo kad niš ne radiš, kad se zahebavaš... ode vrijeem a ja se molim da ne produžim na još jedan sat jer onda niš od svega :)

2) Hmm, ovo ziher ne znaju ni moji najbliži prijatelji, pa evo vam ljudi, da se vidi da sam ozbiljan.
ko mali odnosno drugo novorođenče, neke komplikacije su se dogodile mojoj mami, i nekak sam krivo izašao van il tak neš, pa sam po pričanju (ne znam ni ja točno tu priću, onak informativno, nije mi se dalo ju slušat u detalje) ostao oduzet heh, donji ekstremiteti su mi bili nerazvijeni, zakržljali il kak god, onda sam moro ić na svakojakve terapije i bilo je pitanje dal bum uspio prohodat uopće, na kraju je sve dobro kaj se dobro svrši i vidi me sad... da se nisam uljenio di bi mi bio kraj ;)
I imah brata kojeg nisam nikad upoznao, on je umro na porodu.

3) Totalna sam izjelica svega, sve volim jest haha osim onih šugavih krvavica!
pogotovo se to odnosi na slatko; čokoladu il kolače bilo kakve vrste, al kremasti i čokoladni imaju prednost. Kad izadjem van na lačko, minimum su dva komada, a onda se runda dalje zavisi ak sam sam il u društvu i kolko sam voljan/voljni potrošiti. Brez i ja pogotovo svako svakom plati 2 kolača, i onda ko može dalje sam zove... inače bez čoxe nemrem izdržat jedan dan, dva maximum i onda sam prisiljen ak nitko drugi ne ode otić u dućan i kupit si čokoladu i smažem ju za manje od 5 min... sam trpam...

4) prije 3 godine izgubio sam najlijepše nade i snove, kako je rekao ljermontov:

"tužno je pogledati kad mladić izgubi svoje najljepše nade i snove, kad se pred njim odgrne
ružićasta koprena, kroz koju je motrio ljudska dijela i osjćaje, no ipak OSTAJE NADA da će
strare zablude zamjeniti novima, koje će biti isto tako slatke"

Mislim svi kad tad shvate razliku izmdje "držanja za ruke" i "Voljeti"... Počet će te shvaćati (ako već niste) da poljupci ne znače uvijek nešto... obečanja mogu biti prekršena tako brzo kako su bila i izrečena... a i ponekad je "zbogom" zaista zauvijek, a ako nije bit će!!
Smiješno je to kaj nakon tih 3 godine, naa neku foru ona, ako ne fizički, uspije zeznut neku novu slatku nadu kamoli to ni meni nije baš jasno, da bar ja dam neki povod al dosta o tom... o vom bi mogao godinama filozofirat i pričat kao što i jesam, al okrenuo sam novi list sada sam ovo neki drugi ja. Svatko ima pravo jednom biti naivac ~Clint Eastwood

5) kaj da tu stavim....
Pa recimo da sam patriot, ponosan sam kaj sam hrvat, ne bum ulazio u politiku i naše demagoge sada bez brige. Volim našu zemlju, naše velikane, ljude kroz povjest, hrvatsku nacionalnu svijest koja je lila krv da drugima bude bolje, i to je nešto što ja neću uzet zdravo za gotovo, ja povijest znam i niko mi to nemože uzeti i uvjeravati me u suprotno. kroz duga ljeta i ljute boje branili smo časno našu djedovinu, naši djedovi su ju čuvali i kod mene nisu zalud ginuli. U kratko na to sam ponosan.


eto to je to, predajme palicu ili zadatak u urke sonyku al ak mogu i otofnoj ifki jer sonyka više nema pa nekak radje ifka :))

- 12:09 - conversation piece (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • images



    A kaja znam bilo bu svega.... kaj mi padne na pamet, koliko neću biti lijen, da vidim draži bloga i tak ... lol

Linkovi

Zikka!



Mjuza!



  • Megadeth, Megadeth......aguante Megadeth!!!



    NAJJACE ANIMA I MANGA
Berserk Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kenshin Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dragon Ball, Z, GT, AF... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Final Fantasy (Fan) Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cowboy Bebop Free Image Hosting at www.ImageShack.us Elfen Lied Free Image Hosting at www.ImageShack.us Record of lodoss war... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evangelion