England Downfall - Band of the Hawk - Blog.hr

Band of the Hawk

subota, 21.10.2006.

England Downfall

In Tribute to SonyK last post gdje je utakmica odlučena u 68.min i gdje englezi padaju u minus, u depru i totalno razočarenje.
Mislim istina je da smo mi igrali agresivno i nismo se dali smesti makar gore na trtebinama je bilo puno psovki od nekih vatrenih igrača, vjerovao sam u nas, ta utakmica je bila veliki doživljaj i drago mi je kaj sam odvojio novac za nju. Engleska je ta koj je izmislila nogomet, i fair play, al u maximiru padaju i najveći i najjači.
šta reć vatreno smo navijali, u jednom djelu utakmice u prvom poluvrijemenu imali smo mnogo dobrih prilika al tad sam i ja malo klonuo duhom jer eng. se lopte sam lijepe za noge nisu imali ni jedno loše dodavanje ako smijem tako grubo primijetiti, takvog se dojma sijećam, a nama nikako da udje lopta u mrežu...
hahaha nikad neću zaboravit lika iza sebe gadio mi se kako je lik psovao samo to je znao i to su bile fakat gadne psovke, nisam mislio da ima fakat ljudi koje bi to sam tak govorile naglas.... hmmmzaliven
hahah al najviše mi je bilo drago kad je Eduardo zabio gol svi smo skočili a onda smo ja i frend još jače i tom liku iza nas rekli evo ti tvog leptirića, kamoli lik izgleda zastrašujuće vidlo se da mu je kruivo kaje baš on zabio gol, najbolje takve ljude ne provocirtati...namcor
naime naš "psovač the great" je pričao tijekom cijele tekme odnosno prvog dijela... ma kaj taj mali može, taj leptirič, vadi ga van, ima 15 kg i te sheme naravno sa hrpom gnjusnih i ružnih atributa uz svku imenicu....
nasuprot nama englezi su znali i nadvikati naše koji su tu i tamo klonuli duhom jer eng nikak da zgube loptu, a onda eng sa svojim bubnjevima i pijesmama england engladn, navija za svoje, mogu reč da iih uoopće nije bilo malo pune tribine....al i toje palo sa prvim golom!
a sa drugim ništa ih nije moglo vratiti nazad na noge kako igrače tako i navijače...mah
drugi gol nisam ni skužio kaje bilo, sam da je lopta na neku foru došla iza vratara hahahah a to veselje je neopisivo....
i tak kaj da vam velim!!! hrvatska
P.s. kranjčar zaboravi da si u svom gradu smijeh

to je sjever vidio da robinson je fulao loptu i gary je postao strijelacsmijeh

- 10:01 - conversation piece (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • images



    A kaja znam bilo bu svega.... kaj mi padne na pamet, koliko neću biti lijen, da vidim draži bloga i tak ... lol

Linkovi

Zikka!



Mjuza!



  • Megadeth, Megadeth......aguante Megadeth!!!



    NAJJACE ANIMA I MANGA
Berserk Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kenshin Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dragon Ball, Z, GT, AF... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Final Fantasy (Fan) Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cowboy Bebop Free Image Hosting at www.ImageShack.us Elfen Lied Free Image Hosting at www.ImageShack.us Record of lodoss war... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evangelion