Fountain Of Youth - Band of the Hawk - Blog.hr

Band of the Hawk

srijeda, 28.06.2006.

Fountain Of Youth

Eh vratih se ja iz Like, na ovu vručinu, fakat preloše, al nisam zaboravio na vas jadničke koji ste se gombali i još se gombate tu, jer sam sad ja opet ovdje i fakat je katastrofa, nije za živjet. ove ulice, nepodnošljiva sparina i vručina, jedino su za ići njima noću il rano ujutro inaće nema šanse a da se ne izmučimo. hehe negdje pak dalje vrtovi cvijetaju, grožđe se rađa, trava se kosi, sve lijepo miriše, odnosno puno je mirisa u zraku, opuštajuća ne lijena atmosfera, sunce grije, hlada ima, vode ima, zrak je čist, a nije ni tako daleko od tih asfaltiranih ulica koje tak jako privalče to sunce i pretvaraju ljepotu grada u pakao. Tu počinje odmor, tu počinje relaxacija, daleko od večine problema ma čista uživancija...
ma možda nisam dobro dočarao, evo donio sam ja materijala, da si to sve bolje predočite, i da što prije pobjegnete s vručine gradskog asfalta, pa bila to slana ili slatka voda, al da je naglasak na prirodi!
evo kak moj brlog zgleda, štrumfu! smokin


myspace layouts

smijeh sad malo kupanja! možda vas osviježi mene je!njami

myspace layouts

fakat uživancija kaj da am velim, dolje niže ima puno malih slapića, ovaj prvi je najbolji je može komotno biti prirodni tobogančić, jer je lijepo s mahovinom obrastao ko da op tepihu hodaš, sam se zicneš i voda te ponese, fakat gušt kad smo bili manji znali smo tak etape radit al sad nam je ovaj prvi najbolji jer smo one sve prerasli lol
i za kraj:

myspace layouts


ovi rastoki u slunju su nekaj fakat lijepo za vidit, uglavnom kuće su na rijeci, ljudi tam žive i sve, na rijeci i slapovima, daj zabrij ono ispod kuće ti prolazi slap, fakat, treba vidit... ak bute ikad u prolazu, kroz Slunj definitivno stanite i domorite malo....njami

- 13:16 - conversation piece (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • images



    A kaja znam bilo bu svega.... kaj mi padne na pamet, koliko neću biti lijen, da vidim draži bloga i tak ... lol

Linkovi

Zikka!



Mjuza!



  • Megadeth, Megadeth......aguante Megadeth!!!



    NAJJACE ANIMA I MANGA
Berserk Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kenshin Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dragon Ball, Z, GT, AF... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Final Fantasy (Fan) Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cowboy Bebop Free Image Hosting at www.ImageShack.us Elfen Lied Free Image Hosting at www.ImageShack.us Record of lodoss war... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evangelion