kad baš moram... - Band of the Hawk - Blog.hr

Band of the Hawk

subota, 27.05.2006.

kad baš moram...

Da zicer koji smo dan imali super sonyk i ja neki dan... da zicer nemre to tak... prvo nas fax iscrpi pa onak gladni i žedni odosmo do grada po onoj neumorljivoj saprini kaj nam oće uzeti svaki atom snage i energije koji smo i ne tako davno stavili u sebe.... lijepo se provozasmo u našim smrdljivim tramvajima po ilici da si ja kupim neke dvdee jer hard baca critical space... i tak kupismo mi sve dodjemo do frankopanske popizdimo kaj sladoledi svuda 5 jebenih ćunsa! rekli im zahebi i po tekućinu u ćandu, onda se sonyk razočara na kladi il je dobil 15 kn zaboravih no nije bitno jedemo ono smeće od liona kaj reklamiraju na telki fakat loša čoxa! no napokon onak iscrpljeni sijednemo se mi na trgu bana točnije ispred dubrovnika kak bi se malo odsunčali i skužili da smo debili kaj si nismo kupili još neki sok jer ovo sunce je za popizdit! i tu ustvari počinje priča!
tak zicnemo se mi, na mjesto od dve bakice koje su se upravo prešaltale iz hlada na sunčeko, lijepo im zahvalismo a one nama, odnosno S-yu, "oprosti dečko kaj je ovo? (pokazujući na kalkić vrijedan cca 200 kn) i tak se sonyj trudi objasnit kaje to baka ne kuži i dere svoju priču kak je tu neki dr dečec sjedil prije sat vremena pa mu ona to tu čuva u nadi da bu se on vratil( je moš si misliT), mi mislimo daj ti to nama da imamo za slatkač za par kuglica... veli ona ne ne bum ja ak on ne dodje za koji sat dva otišla to na policiju predat, i još jednom za kraj nas pita jer piše di adresa, sonyk yu gleda i misli da zicer a sami brojevi?? ja si misli reci moju adressu paNJU! i tak mi malo čillamo ja skužih na klupi prek puta a u kuraz deda, do retardiranog dede (jadan al fakat je tak zgledal) on ga grli i mazi ga s rukicoom te mu daje puse u obraz ja gledam KK?!!! velim prstu daj podajgle ono i mislim mi nemremo vjerovat usred centra njih se dva mazeheadbang prst je to jednostavno moral dokumentirat i prijavit, nemre to tak!
i kad ono ni 5 ni 6 cura da smo uspijeli bacit oko kad ono uletava nama žena!!! isus ti m.....
"sprechen Sie deutsch?" ja onak reflexno:no, i onda se sijetim heh neinthumbup! kad treba ste vi hrvati? mi onak gledamo i nije nam jasno koji ti je kuraz kak sadpričaš bosansko-srpsko sve sam ne hrvatski? i nije nam jasno! kad ona nama ja mislila sda ste vi njemci ovak plavi i sve pa i ja navijam za hrvatsku, dinamo moj vijerni drug kak ju je sad neki lik skoro pregazil kaje imala hrvatski dres na sebi? kak i ona ima takvu kapu (ja sam imo od hrv oip saveza majicu) al ju je ostavila doma haha i tak ona neke baca kao živi u njem negdje, rodila se u gaylovaru il tam negdje i kak je tu već 3 tjedna a trebala je sotat tjedan dana i nemre se maknut kak joj je zabreg lijep mi da da naravno, kaj nam ti to sve pričaš i počne ona bez 10 sec pauze ja sam imala 6 dečkiju, oženjena sam , rastavljena sam, umro mi otac, pa sad njena familija jojo neke neda pa kak je skupila za 3 sedmice (jbem ti) 3000 eura da nekog lika izvadi iz zatvora kaj su ga se rod i svi odrekli al ju je ond lik sjebo i ni dfala joj nije reko pa je ona neke naučila iz tog kakti i tak sere li ga sere već 45 min? mi onak da, je takvi su vam ljudi, da osijetili smo i mi te probleme sa srcem da razuminemo vas ALI NE RAZUMIJOMO KAJ TI TO NAMA ČAŠPRI!!!!!!! i onda ona počne nakon 45 min daj da ja vas malo upoznam hahah da zic koji ti je, kaj ste vi gimnazija, mi : ne fax, aha gimnazija koja godina, ja onak gledam kaj briješ, ne gospojo fax smo, aha a koji bla bla bla.... koliko imao god i tak... ste muži ne!!!! mi se onak zasreremo sad će sas treba u neku sobu odvuć u kuraz.... i sere bez prestanka mi onak ne zainteresirano daj se makni stara, razmišlajmo kak da je se riješimo na uljudan način ipak nam je srala ćuku vrem s pauzom ne većom od 7 sec. i eto nje skuži ona da smo nezainteresirani za njzine ponude ma kakvih soma eura bačvo stara!!! vidi ona :"gle ovaj je sigurno njem" i zatrči se da lik neki šmoky ne pobjegne haha uletava s istom šprehom liku nije jasno mi gledam haha fakat mi te žao lik se iznenadi kak ona sad zna bosansko-srpskii? i tak pokušava joj reč da se žuri a ona za ruku ka primi i nasatvi za njim lolčina!!!!!!!dalje neznamo el su se zgubili u miškecovom prolazu al se može pogodit sam me zanima jer šmoky prihvatio soma eura?! kaj sev nebumo doživjeli!!!!!!!!!!!!puknucu

hrvatska

- 13:23 - conversation piece (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • images



    A kaja znam bilo bu svega.... kaj mi padne na pamet, koliko neću biti lijen, da vidim draži bloga i tak ... lol

Linkovi

Zikka!



Mjuza!



  • Megadeth, Megadeth......aguante Megadeth!!!



    NAJJACE ANIMA I MANGA
Berserk Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kenshin Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dragon Ball, Z, GT, AF... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Final Fantasy (Fan) Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cowboy Bebop Free Image Hosting at www.ImageShack.us Elfen Lied Free Image Hosting at www.ImageShack.us Record of lodoss war... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evangelion