Kako smo se smijali :)) - Band of the Hawk - Blog.hr

Band of the Hawk

subota, 22.04.2006.

Kako smo se smijali :))

Kaj da vam velim.... trenutačno mi se niš neda jer sam totalis zbediralis (lat... ma već sam preveo negdje ) ili nisam? ma jučer je bio prejeben dan ak izuzmemo sva sranja prethodnog dana hmmm na faxu sam jedan blok, uzel statistiku da kakti učim i kaj najel se kolacha sa zriletom, doletimo do mene i lom!!!!!!!!! kad se sve zbroji tak smo se smijali nekih ćuku i petnaestak min sam smijalica... prvo sam ja otvorio rundu sa glupim srbima i njihovim smijalicama al fakat su glupi... neki lik zove stojana na telefon i baš ga zajebava a ovaj pizdi na svaku nj riječ i psuje a u kuraz gori je neg ona baba a.k.a. to jedino i znaju u tom su najbolji! i tak lik ga tak zahebava pun kuraz i nakraju završi u zatvoru na godinu dana (jer je deda bolestan pati od nečeg kaj ti ja znam) i pogodite kog je zvao iz zatvora (pravo na jedan poziv i te sheme ) to mi je zerb ispričo behind the music odnosno tog lika inače ovo sam se čeje tel.pozivi haha to je bilo za zagrijavanje, pa onda srbi kupuju internet haha, meni najjači radar! to trebate čut ak vas zanima probat ću uploadat pa vam dat da poslušate al samo radar jer je taj meni najjači... onda ovo prst zna haha lom na televiziji kad lik intervjuira neki par no nije važno (ne nisu srbi ovo je fakat smiješno, a ne glupo pa se smiješ kak su glupi haha) e kulminacija je počela kad sam se ja sijetio: Vjerovatno ste čuli za pjevača imena Jacques Houdek a.k.a. Žak. hahaha e onda smo na netu našli prejebenu stranicu klikni
i smijali se cca 45 min bez prestanka tak sam se smijao da su mi suze išle i to nonstop,bolio me trbuh i pekle oči nakon pol sata više nisam mogao gledati totalni lom.. čitali smo jedan pojedan da ne pokvarimo gušt fakat smo se strgali...
žak je car! haha evo par činjenica o žaku!
Sve je počelo sa : Sunca se Jacques Houdek na plazi...... Dodje Greenpeace i vrati ga u more
Žak je privlačan samo gravitaciji, Sliku Žaka možete vidjeti u časopisu na stranici 4, 5, 6, 7 i 8.
Žakove mjere su 90 - 60 - 90 ...lijeve ruke, Kulen je za Žaka mini hrenovka,
Žak je izmislio dijetu, ali nije bila uspješna jer je dnevni unos hrane bio najmanje 1000000 kalorija.
Žaka su pri krštenju morali poljevati kanaderom! Kad je Žak bio mali, bio je veći od svih, Kad od king-konga žena ima mengu, šta uzima? Ulo-Žak , Žak je jednom prilikom izjavio "ne hvala sit sam", bilo je to 01.04.1876, taj dan u svijetu je danas poznat kao prvi april... itd. ima još bolesnijih al ih otkrite sami haha neda mi se umirem idem još koji put pročitat da kojeg i zapamtim najjači je onaj s klackalicom il... ili... ma svi prebolesno jadan žak hahaha!!!!!! roflroflnaughtyroflcerekrofl
i to e to tražili ste i dobili ste... još kad bi i ja dobil kad tražim hmhmhm kad su svi na HM!smokin

- 16:24 - conversation piece (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • images



    A kaja znam bilo bu svega.... kaj mi padne na pamet, koliko neću biti lijen, da vidim draži bloga i tak ... lol

Linkovi

Zikka!



Mjuza!



  • Megadeth, Megadeth......aguante Megadeth!!!



    NAJJACE ANIMA I MANGA
Berserk Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kenshin Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dragon Ball, Z, GT, AF... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Final Fantasy (Fan) Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cowboy Bebop Free Image Hosting at www.ImageShack.us Elfen Lied Free Image Hosting at www.ImageShack.us Record of lodoss war... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evangelion