-ICE PAIN- - Band of the Hawk - Blog.hr

Band of the Hawk

srijeda, 05.04.2006.

-ICE PAIN-

Danas je čak i bio dobar dan na neki način, na predavanju iz Km sam zujao i čekao da se otvore menze da idemo klopati.. koja glad me ulovila, prst, petra i ja ubili se od hrane, i kolacha... dead da da i sony je bio i skakuckao okolo sa štakicama a bar si jačaš desnu nogu boli te kuraz... kamoli ti netreba jer na atletici se slijevom sve odrazuješ tak da ono sjeb...!!!1 :)))))
tak da nisam išo dalje na fax neg ovaj tjedan chillam i ja zbog lika jer kakbumo u čečeniju osvajali, pa nebumo štakama valjda ;) pa je na kraju došla u jednu ruku dobra vijest da nismo više BRUCOŠI LOL zapamtite koji je mjesec hahaha da zic... al bar neek dobih kraljevsku trojku a ovaj lihvar 4... pa išćupat ću ti drugu nogu pederu burninmad
pa samo onda otišli u grad (skužih da grada nisam vidio mjesecima...koje ironije) petra se cimala ko da nikad centra nije vidla... kad je puknul grički top skočila mi je na leđa je gledam kk?eek e zaboravih zakaj nisam volio s trebama ić u grad po dučanima onda kao naviru sjećanja al ovaj put nije bilo tak.. takd a sam se iznenadio, i nasmijao grafitima po majicama prejebeno morat ču si skombat neki! al kako svim lijepim stvarima dođe kraj idemo mi kao na sladoled u jebeni vincet, kojeg sad drži neki šipac tak da vi koji budete u zgbu bježite što dalje platil sam dve kuglice 10 kn... ja trebu gledam kaj me jebeš deset ćuna? ona meni da.... ja da zicer pa kak bum si piknul kolach onda popizdio sam ak buju sad druge slastičarne povisile cijenu popizdit ću burninmad tak da mi slatkač uopće nije sjel makar smo sjedili tranu hmmm nono i sad još uvijek pizdim na taj kuraz... sve je skuplje i skuplje.. ma jebeš u menzi bum od sada jel i slatkače ipak je njihovo vrijeme došlo i ful sam ih se zaželil tak da ono 5 kuglica 6 kn... il kod šipaca na moru hahaha sad sam se sjetil koju su šprehu imali : " sljadoljed, sljadoljed.... jedna kugljica tri kunića, tri kugljice 10 kuna..povoljno" haha koji lom rofl
ma na kraju je ipak bil šećer na kraju jer ovaj bart pozvo na neki roštiljić tak da ono ajd bar neke da ne mislim o slatkaču kiss

- 14:42 - conversation piece (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • images



    A kaja znam bilo bu svega.... kaj mi padne na pamet, koliko neću biti lijen, da vidim draži bloga i tak ... lol

Linkovi

Zikka!



Mjuza!



  • Megadeth, Megadeth......aguante Megadeth!!!



    NAJJACE ANIMA I MANGA
Berserk Free Image Hosting at www.ImageShack.us Kenshin Free Image Hosting at www.ImageShack.us Dragon Ball, Z, GT, AF... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Final Fantasy (Fan) Free Image Hosting at www.ImageShack.us Cowboy Bebop Free Image Hosting at www.ImageShack.us Elfen Lied Free Image Hosting at www.ImageShack.us Record of lodoss war... Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evangelion