slatka kao grijeh

  ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Kad hormoni divljaju.....

NAPOMENA:
Postove nakon par dana pobiršem,
ipak je moj grad jedno veliko selo gdje
svatko svakoga zna....


Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr






Trenutno..




kad se sve zbroji...


web counter







Credits:
- buba-mara - x -





PROLJEĆE!!

Moje omiljeno pitanje koje često čujem u zadnje vrijeme, a upućeno je meni glasi:

"Jesi ti to nove rebe (traperice za one sjevernije)?"

"Ne, nisu"

hehehehheheheheheh

"hmm..nekako ti dobro stoje"

"hehehe pa zato jer je ipak trening učinio svoje"

OOOOhhhh jeeeahhhh!!!!

Stvarno...poseban vid teretane koji traje 30min i trebaš bar tri puta tjedno otic da bi vidia rezulatate, se zaista isplati!!!!!

Guza se tako lijepo formirala (nije ni prije bila loša ali....)
Gleda u nebesa sada!!!
juuuupiii

Još kad čuješ takav komentar najranije ujutro dok se vozis u liftu sa kolegom...pa mislim...dan ne moze bolje počet!



četvrtak, 18.03.2010., 08:41


TRI BURE....JEDNA MANJE....

Jeben ti pasa jarca kako je hladno danas!!!

Eto vikend je iza mene...
Šta bi mogla reć...
hmmm...

Nije bilo ludo kao zadnji put ali..ipak je bilo dobro..

Kako je večer krenila mislila sam da će to bit jedan od onih mirnih vikenda kad dobijem samo ujutro....
ali neee....

Ta stvar mi neće bit nikako jasna kod njega...
Kako se može usred noći probudit i ševit se...

Spavamo......
Odjednom osjetim kako bi njegova šapa skida bokse i hvata me za dupe...
Pljaaaas....... prolomi se
Mislila sam da mu je to samo refleks...

Odjednom..kao da je podne....
Zavukao je ruku pod majicu...zabio glavu među moje sise....
Divljački mi skinio bokse,počeo mi ljubit grudi...trbuh i krenio oblizat moje međunožje....

Mozak mi je još spavao tako da je mogao lizat do četvrtka ne bi mogla svršit....

Prije njega..da mi je netko ispričao ovakav scenariji i rekao mi:
"Zamisli da ti tako nešto napravi usred noći..."
Rekla bi...
"Svaka čast...pa taman da mu je 25 cm i pozlaćen nema šanse da bi se mogla razbudit i sexat se..nek ode u zahod i nek izdrka..."

hahah Je...kako da ne...
Sad obožavam kad me tako iznenadi...

Brzo se popeo na mene i zabio mi ga....
Moja životinjica me karala tako strastveno da sam guštala...
Doduše nije dugo trajalo ali mi je baš dobro došlo....
Hehehhee

I naravno..ujutro je išla repriza...

A ako se pitate koja je to poza iz prošlog posta koja me raspameti....
Kod mene je to poza kad stavi moje noge na svoja ramena...onako se pridigne i zabije mi ga krvnički....
Uf...jebo on sliku svoju...kao da me u hipofizu jebe...

Nadam se da ste i Vi imali dobar vikend...

Svim ženama i onima koji se osjećaju kao žena čestitam Dan Žena







ponedjeljak, 08.03.2010., 11:12


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.