http://gregpunkforever.blog.hr/
fur ImmEr PuNk - Blog.hr I j(A) saD imaN !CQ / 305687886

utorak, 17.05.2005.



e
ljudi vidite da san bahato lin....e pa to je radi dinamike u stvarnom životu dosta toga san sagradija u zadnje vrime a dosta toga i usra tako da jednostavno neznam odaklen da počnem pa neću ništa jer će se slova ljutit pa će doć do pobune i onda će ispast kupus i ništa nećete kužit.....u zadnje vrime više ništa ne slušan ama baš ništa ništa i ništa osin samog sebe kad se pripoznan, cure i casualtiesa....nekako iman osjećaj ka da san bahato nabrija na njih i sve ostalo šta radin radin duboko ispod linije životne inspiracije i pobude il šta ja znam kako se to kaže -uzbude-
onaj kako se zove aaaa ćek [Q]+Get_Off_My_Back+[/Q] singl je fantazija bar meni jednostavno ga vrtim i vrtin a doduše imaju oni pun kurac takvih stvari al ova ima i sliku pa je ode na mom blogu morete i skinit neće van trajat više od po ure ak meni nije zašto bi vaman, al nikako nemogu skužit one spajkove to je ćudo kako ono napravi onoliko Bože sačuvaj.....a šta da van još kažen nemogu se skinit sa potribe za potrošnjom i nabavom jednostavno potrošin sve šta dođe u moje ruke i nikad dosta (novac naravno)......napravija san napokon maturalni rad i to san radija do 5ujutro 40stranica i kad san ga iša isprintat za pridat nestane tonera na 20 stranici....jooj isra san sve po spisku i onda san dvatri dana samo leza i time sebi osigura sigurni prolazak na popravni prije mature ,KATATROFA a jebiga šta je tu je bit će bolje ako bude drugi put.....neznam šta ću sa sobom nikako da se ova kazaa skine ,kvragu......
eee čuja san da nas skipper punkere više voli nego metalce šta mi nije logićno a nije me ni brige šta će me neki šminker volit li ne baš me brige moja stara mi nostop prigovara radi svega pa i ad sapun stavin naopako pa šta bi sad ja triba ?!?!?!- bit živćan ma daj nedavno smo išli na malu pijanku jer su se svi raštrkali po gradu pa kad nam je prisija sav arkohol poćeli smo se špricat i prolivat pivama i vinom tako da smo svi smrdili na kilometar i bili mokri uru prije nego šta nas je kiša oprala od glave do pete, još mi se namo starke suše hehehe....uglavnom ovi su nas neki poćeli kritizirat na što smo im i samo uzvratili blidin pogledima ko jebe to mi smo se zabavili i prolivajući arkohol ,a ako san ga kupija ne moran ga i popit na kraju krajeva život nije potriba nego zabava ' bar je tako razmišljen jer samo se umrit mora a sve ostalo pripada teoriji relativnosti hehehe
- 19:50 - PUCAJ! (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>