http://gregpunkforever.blog.hr/
eeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh - fur ImmEr PuNk - Blog.hr I j(A) saD imaN !CQ / 305687886

srijeda, 02.03.2005.

eeeeeeeeeeeeeeeehhhhhh

eeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh
subotnja svirka je prošla vako/nako ....malo nas je bilo al smo se zabavili i to je dobro.....prvi bend je bija domaći zvan 9a vrata,tu mi frend svira i stvarno su prašili super im je bija nastup dok su drugi Alians iz Splita Ok svirali samo nama nepoznate stvari pa nije bilo baš zanimljivo.....po mom mišljenju su dan dva pRije koncerta tribali doć ispri Tesle popržit cd-e i podilit...........
........čime se zabavljan??....a evo dopisujen se sa houpi i slušan cd đubriva .....legende su stvarno bolesni i 'uznemirujući' tekstovi.......kupih kakrirane hlaće malo tamnije nake ko gori na slici i eto cile dane ubijan dosadu ....živote moj.....e i maka sam anketu pun mi je kurac više otvaranja ovog bloga........



P.S.:svima onima koji imaj link ili ga u budućnosti misle stavit za moj blog obavijest da sem odlućija glede toga napravit malo osvježenje tako da ispod linkova imajte sa strane za kopirat kod i stavit ga umisto onog dosadašnjeg linka
- 11:41 - PUCAJ! (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>