http://gregpunkforever.blog.hr/
~~~~~TRENING ZA UMIRANJE~~~~~ - fur ImmEr PuNk - Blog.hr I j(A) saD imaN !CQ / 305687886

subota, 12.02.2005.

~~~~~TRENING ZA UMIRANJE~~~~~

TRENING ZA UMIRANJE


Beskrajno prazan jurim prema zalasku,
Brzina mi poklanja zaborav,
S polupraznom gajbom na zadnjem sjedalu,
U ritmu muzike dodajem gas

Ludilo me vodi poput starog znanca,
Vjetar miluje mi karoseriju
Tvoje lice, tvoje oči po
……pa da vidimo di sam sta ,ah šminker pa virujen da bi lako moga bit šminker al' ne vidin tu neke koristi kad bi bija pozer najveći ,jednostavno to nisam ;)……i tako van se ja ljudi moji uputin prema školici ,naravno kasnim ne zato šta je kasnija ručak niti desert ,nisam ni proliv ima nego jednostavno nisam moga naći bilježnicu iz EMP-a u svom tom neredu koji me okružuje i tako ja ostavljajući duboke tragove za sobom šetajući sa svojim uvjek vjernim martensicama slušan trups of tumoorow od exploiteda i pogled mi padne na šuze kojima ni patina više ne more pomoć ,pa uočin kako mi se na gaćama pored neidentificiranih mrnja još nalazi i sva prašina dnevnog boravka ili bar mislin da je samo dnevni boravak u pitanju,ne osjećan al znam da mi majca smrdi ako ne po znoju i sarmi onda bar po duvanu i misli me odvuću na stvar koja mi drži tanku liniju moje flegmatičnosti i 'vesele naravi' na šta su exploited mislili kad su skladali tu pismu al' pisma je bar meni prejebeno sirova i baš je ono šta volin čut u trenutku kad mi stvarno ništa ne more dić tlak ,razveselit me niti učinit živin u trenutku kad se utapan u vlastitom valu svoje tuge i nekog oblika besmislenosti ,dok razmišljan kako život dikod znade bit pun kurac pokvaren i jadan ,i odma se sitin HP i njihove jedne stare stvari 'u ritmu moje dlakave guze…' ……….smješak……….vrime brzo leti ,već je proša maturalni ples ,maturalna ekskurzija i tjedan ipo otkako nisam zapalija duvan………..i proći će brzo ,ostarit ću i neću moć više na punk festivale niti bilo kakve koncerte …..grozno……i onda će mi doć sin:čuj stari koju mjuzu si ti sluša ,čime si se bavija kad si bija ka ja?!?!?!?!……šta da mu kažen?-da sam bija punker ,da sam sa ekipon okolo partija ,pija i pušija……:)……da sam bija na punk i metal festivalima ?-da sam kratkoj kosi dava naranćaste pramenove piturava je u plavu boju(ne žutu ,baš plavu) i diza rokez ,da sam dugu tapira ,neke pramenove u dredove pokuša pretvorit……da sam fura na klošara a da je u isti vrime roba na meni bila skuplja nego na tri šminkera koja bi sila u espea popit piće??-da reći ću mu boli me harmonika……reći ću mu kako mi na gitari nije ništa išlo od ruke izuzet pucanju onih nesritnih žica šta nikad muziku nisu imale prilike čut ,šteta a moga sam postat slavni gitarist ……hahahahaaa…..na polugodištu nisam oborija rekord al' sam mu se približija uvatija sam čak 5 topova a rekord je bija 9……neznam dali plakat il' se smijat al ja neću ni jedno trenutno jer dok ovo pišen me boli liva ruka ,trni ,čoviće i grlo me također steže a ovo beskrajno ukurćeno vrime čini od mene toliku flegmu da me jednostavno u zadnje vrime za sve boli kurac i sve mi je ravno, život mi djeluje kao put u slipu ulicu normalno u mraku!!!-i to mrzin kad sam takav, ne podnosim sam sebe ~~~~~~al još to nije gotovo nije dovoljno sve propalo, no naći ću ja načina da stanem tomu u kraj jer u svakom mraku postoji i svijetli trenutak samo ga triba znat u pravo vrime primjetit i prijeći ka njemu~~~~~~~~YUBAW~~~~~~~e ljudi još malo pa valentinovo pa ako ne buden pisa i ako van ne buden ima prilike čestitat eto čestitam vam ovom prilikom i lipo mi se provedite…..papa
- 01:13 - PUCAJ! (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>