http://gregpunkforever.blog.hr/
......e kad bi svi ljudi nasvijetu baš kao sva djeca na …… - fur ImmEr PuNk - Blog.hr I j(A) saD imaN !CQ / 305687886

ponedjeljak, 13.12.2004.

......e kad bi svi ljudi nasvijetu baš kao sva djeca na ……

ljudi moji u posljednje vrime me vataju neke bolesne ideje kako bi moga počet učit……kako bi stvarno triba zapet za knjigu……kako bi se ozbiljno triba uvatit knjige……al' neznam odakle počet……odakle započet sagu ispravljanja onih ukrivljenih velikih šta profesorima najmanje tinte troše a nama daju najviše slobodnog vrimena odnosno neslobodnog i uzaludnog traženja za mudrošću koju sad ne razumimo zašto će nam kad imamo svoj mali cd-player i kožnjak hahaha opt seren……ma nikako se navuć na knjigu jednostavno ne stvara mi nikakvu ovisnost i u tome grmu leži komarac……al' najbolesnija ideja mi je pala kako bi triba lektiru pročitat……al' stvarno bi moga zar ne???




……bY the W(A)y neki su me uvatili da ih ne spominjem i da ne pišen u zadnje vrime a da to nikako ne valja pa ovom prilikom pozdravljam: Stellu koja ove godine slavi novu godinu i Božić i voli maloga sa 'D' koji je teke stariji od mene i misli ponovo opiturat kosu u crveno , Mateu za kojoj nisam siguran el ima 'J' al' valjda će me ispravit ak' sam štokod skrivija i ima crvenu kosu koju planira piturat u smeđe NEMOJ super ti tako stoji pogotovo kad ti ja i Stella počnemo radit dredove ,sluša maidene i fabrićare sa 'pek' i sviđa joj se god save the queen od pistolsa ,pozdrav cliffu koji već tjednima i misecima koji će vjerojatno prić u godine pokušava i trudi se napravit reportažu o špigeta huntingu u Šibeniku al' super mu je triba bi uvatit vrimena da je objavi i koji je sad na putu u Zadar na državno u šahu pa mu ovom prilikom želim puno sriče i pameti, Darka koji je u petak bija na seks tulumu sa 5 svojih prijatelja i kaže da je bilo super pa kad je on sritan radi toga ne vidin razlog da i mi ne budemo još sritniji radi njega ,cilo astronomsko društvo uključujući i bujo i xash ,sve punkere u mom gradu , Emila kojeg nisan vidija već dugo, kerempuhicu kojoj to nije pravo ime al' sam je tako upozna priko informatike , sve ljude koji planiraju posjetit crtaonu ove subote i koji će bit na tulumu kod mog frenda za novu godinu uključujući i njega samog, ove punk blogere ka šta je nensY s kojom možda kasnije i napravin stranicu o punk underground sceni i neafirmiranim punk bendovima, bilo bi super kad bi nam se još ko pridružija iz pule pa da bude konbinacija ŠIBENIK-ZAGREB-PULA virujen da ih većina i zna zašto ,sve koji ovaj post čitaju i pozdravljam ovom prilikom i sve one koje nisam u ovom tekstu spomenija uključujući i citizen_erased(koja sa već misecima pokušava odvojit od duvana ) da se ne naljute!!!!!
- 17:00 - PUCAJ! (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>