Green Suzy

14.07.2016., četvrtak

Moj život je prekrasan!

Moj život nije bio bajka, odrasla sam u velikoj obitelji,
okružena različitim karakterima.Roditelji su nas odgajali
da su stariji uvijek u pravu, da prema nadređenima moramo imati
veliko strahopoštovanje, da i kada znaš da nisi kriv, pogneš glavu i
pustiš da te gaze! Jer oni su gazde!!!



I tako su prošle mnoge godine,bila sam dobra,
vrijedna i poslušna, za tuđu dobrobit ja sam bila nesretna!

A zašto tako? Dokle tako?



Moj dragi i ja smo se preselili u veći grad! Zaposlila sam se !
Bila sam sretna , no ta sreća je kratko trajala,
opet sve po starome, opet za nečiju dobrobit!
Radila sam i pohvale su stizale, nije ni to loše, od pohvala
raste samopouzdanje , no ta HVALA nažalost ne plaća račune!
I sve svjesnija da neću napredovati na tome poslu,
radim i dajem cijelu sebe u posao!

Oduvijek nešto želim svoje, želim raditi ono što volim.Ideja je mnogo,no
sve su tako daleke i teške...
I što sada? Ostajem raditi godinu za godinom... Vrijeme sve brže prolazi...
Moje zdravlje se narušava brzinom svjetlosti, tonem,
nestajem, mene više nema...
Moja obitelj pati skupa sa mnom!
I tada, kad sam se najmanje nadala moje tijelo je reklo : STOP!!!
Oduzelo mi se tlo pod nogama, nemogu dalje...
Što ću , kako ću, panika me sve više hvata!!!
Ljudi oko mene mi govore: " to je samo prolazno, budi sretna da radiš"
Muka me hvata od te rečenice! Kako da budem sretna kada me zdravlje napušta!
Lomim se i borim sama sa sobom, stanje je sve teže i gore...
Shvatih u jednom trenutku kako imam izbor:
1.ostati raditi i postati invalid
2. maknuti se , izlječiti i krenuti dalje!

Koliko je god u početku bilo teško donijeti odluku, kad ju ovako postaviš
sasvim je jednostavno!
Nakon puno razgovora sa ljubavi svoga života , odluka je pala, odlučila sam
da odlazim! Želim se oporaviti i krenuti dalje!
Kako je vrijeme prolazilo i meni je sve bolje, moj um bistrije razmišlja!

Cijeli život ljude oko sebe "mazim" i masiram, volim to i zašto nebih uložila u sebe!
Svjesna da bez papira nemogu ništa, pregledavam na netu učilišta, raznorazne škole, ustanove....
I tako jedan dan skupim hrabrosti pozovem broj, kada sa druge strane " žice"javi se ugodan,
razigran glas : ARIMED UČILIŠTE IZVOLITE!
Hvata me panika ali ipak odlučih odgovoriti!
Već idući dan počinjem sa edukacijom!



Upoznajem prekrasne ljude, ljude koji vole svoj posao,
vječno nasmijane edukatore, prostor ispunjen pozitivnom energijom...
Kako vrijeme prolazi, učim svakim danom sve više i osjećam se sve bolje!
Ekipa je sve opuštenija, edukacija je prekrasna...Ali kako se bliži kraj
sve je teže otići od njih tako veselih, nasmijanih!
Svaki dan dobiješ novi dobri savijet! Moje samopouzdanje iz dana u dan
uz ARIMED učilište sve više raste!



I nije to samo učilište gdje dobiješ certifikat koji si zaslužio,
dobiješ puno više! Dobiješ nove prijatelje, nove poznanike,
dobiješ samopouzdanje, energiju da ideš i radiš ono najbolje što znaš,
dobiješ jedan sasvim novi život pun izazova!

Moj život je krenuo u potpuno novom smjeru! Radim što volim, ideje za napretkom
sve više i više dolaze same, otvaraju se sasvim drugačije vizije života!

Volim svoj novi život! Radujem se svome novome životu sve više i više!!!

Oznake: ARIMED učilište, masaže, edukacija, obitelj, Zdravlje, ljubav, samopouzdanje, prijatelji, poznanici, cjeloživotno učenje


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.