žuljaju me cipele a ja moram ići na ples... - *BezoBrazno su zeLene te Moje oĆi neVine..mA hoćE dA Te pRoMijene..da Ti se žiVot okRenE...* - Blog.hr
< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~°?YeP/nOp?°~ Image and video hosting by TinyPic

Opis bloga

kranjčar the best..cerek

Ime: Nikolina
Nadimci: Nika,NikiCa,Nina,Ninči,Mala(neznam po čemu,,,ono nisam mala,,jaj)...
Datum rođenja: 11.11. 1992.
Horoskopski znak: Škorpion
Razred: 2.srednje ;)
Škola: gospodarska...
Smjer: teh. cest. prometa...;)
Imam dečka=)
Volim se zajebavati,druženje s frendovima,izaske..u Rotor...nekad i grad..veseljak veliki...ehhehe...volim zajeb..starce,uhuhu....kad treba i kad ne treba...volim čokoladu ''Milku s lješnjacima''...ak slučajno neznate kaj kupiti evo prijedlog...LoL=)
Frendovi: Anja, Lili, Pepa, Barbara, Košak, Tina, Goga, Viza, Šuma...ima ih,,,
Glazba: ...slušam sve kaj mi se dopada,kaj mi paše...od narodnoga do rocka...=)
...Plavi Orkestar,Crvena jabuka,Gunsi,,,i narodno=)))
MsN: nikach__9@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & LiLy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja & Košak

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Košak & LiLy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ja i Mladen...heeh...fino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

owo je biLo iN Da RotoR...24.02...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

za KošakoW roĐ.pusaa maLi...kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

kissfino

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

uFF.....heheh....kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

spaWa mi se...ZzZzz....zubo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

danCe,danCe...sWe su Slovenke jodli-jodlii...ko maNekenKe jodlii-jodlii...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja i Mladencerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mladen i ja na dočekucerekcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
again... me and my HerZ=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us..;)
hehe...ja i Lilchek...jako lepa slikica...weee....
kaj smo crvene...bilo vruče...aKhhM....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BendzO & TinikA...=)..same gluposti...hehe

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
LilY,StelLa i Tina...=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
iCh und LiLy....=)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
hm...malo veča ekipica...
LiLy,ja,Mladen,iza Bendzo,Iwek i Košak...=)

Linkovi

rolleyesBlog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

disco


owo wam je biLo za LiLyn rođendan...nezNam ak bu se doBro widLo,ČuLo...al widite kak je snimano...hehe...moje remek djeLo...DrunK=)

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

rolleyesLily
rolleyesBara
rolleyesAnchy
rolleyesPepa
rolleyesTina
rolleyesLana
rolleyesInes
rolleyesVikica
rolleyesŽelek
rolleyesMartina
rolleyesKristina
rolleyesJasmina
rolleyesJelena
rolleyesSanela
rolleyesKika
rolleyesWiZa
rolleyesKošak
rolleyesŠuma

~...*...~StHoVi.~...*...~
Crvena Jabuka - To mi radi
Volim te, djevojcice,
dok se nebo zatvara,
neka vriste nase ulice,
neka krene zabava

Bolja buducnost nije htjela
nas da saceka
pridji blize da vidim tajnu
koju cuvas u ocima

Ref.
To mi radi, to mi radi,
jer ti mozes
da mi radis sve
to mi radi, to mi radi,
jer ja zaljubio sam se

Iza ugla cujem muziku,
generacija je cugala,
a ja sam nocas slican urliku,
moje je ime teska panika

Kad me palis, onda idi,
lomi do kraja,
pridji blize da vidim tajnu
koju cuvas u ocima

Crvena Jabuka - Tamo Gdje Ljubav Počinje
Sjeti li te dah ljeta
I pjesme uz gitaru
Kad se djeca ljube
I miriše na travu
Još smo broj ovog kraja
Gužva nam je poznata
Beskrajna zezanja
I partije pokera
Sve sam igre odigrao
Od kada si otišla
Vrh i dno dotakao
Na milion načina
Pamtim smijeh, tvoje suze
Svaka riječ zakletva
Niko ne zna kako peče
I ledi dok ne proba.

ZAPJEVAJ NAŠU PJESMU
MENI I TEBI RIJEČI POZNATE
ČEKAM TE NA STAROM MJESTU
TAMO GDJE LJUBAV POČINJE

Sjeti li te miris zime
Očajan bez snijega januar
Kad se magle sive spuste
I svaki dan je umoran
Sarajevsko kišno jutro
Još mi broji korake
Kad rijetke ptice i čistače
Ulice zagrle
Sve sam ceste prošao
Od kada si otišla
Malo sunca sačuvao
Na dnu starog kofera
Pamtim smijeh, tvoje suze
Svaka riječ zakletva
Niko ne zna kako peče
I ledi dok ne proba

Seka Aleksić - Dođi i uzmi mE
Dok tebe nisam upoznala
ponosna i nasmejana uvek sam bila
a pogledaj me sada
kako padam, kako tonem
s tobom ko Atlantida

Ne radi mi to jer ja
sam za ljubav stvorena
da ne cuje zlo
da ti nisam potrebna

Ref.
Dodji i uzmi me
grubo i nezno u jedan isti mah
dodji i uzmi me
zelim na vratu da osetim tvoj dah

Dodji i uzmi me
ugasi zar na mojim usnama
oprosticu ti sve
dodji i uzmi me

Spremas se da izadjes sa drugovima
a ja ovde ostajem sama
ko licemerni gad uvaljuljes mi pricu
da za damu nije kafana

Ne radi mi to jer ja
sam za ljubav stvorena
da ne cuje zlo
da ti nisam potrebna


Rade Lacković - Da ima ljubavi
Ista mi poruka danima stize
na sve si spremna da budes mi blize
gazis po mrtvima, reci ne stedis
drska si, lukava, znas da vredis

A meni druga je sve
ona mi je vazduh i voda
lepota sto krasi te
prolazna je kao i moda

Ref. 2x
Da ima ljubavi lakse sve bilo bi
da ima ljubavi, da ima ljubavi
ne bi mi cekali da ima ljubavi
na sve bih pristao i nju bih izdao
da ljubavi tu ima imalo

Ovom ti porukom istinu kazem
nisi za mene i sto da te lazem
gazi po drugima ka cilju svome
jos uvek najbolja ti si u tome

A meni druga je sve
ona mi je vazduh i voda
lepota sto krasi te
prolazna je kao i moda

sLiKiCe...;)

Customized Soccer Jersey - ImageChef.com

sexy

perverts!!!!

dance

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Image hosting

Image hosting



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Friendster images

Friendster images



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

MySpace images



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket









Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


subota, 30.06.2007.

žuljaju me cipele a ja moram ići na ples...

font color=#009900>eYYY...kak ste mi?ja sam onak..ok!ma lazem...super sam!!!smijehnego kai vam velim kojim povodom pisem postek...povodom jucerasnje zavrsne!!!bilo je zakon!!ali fakat..jos sam se nigdor ne tak rasplesala,napjevala(sam kai vam velim popevala sam i narodnjake)deadhehe...nije bed..i kai sad??bilo mi je..tj BILO NAM JE super!!pili smo,jeli...partynjamiali ne alkohol..bar ne ja...bar janput kai sam ne sudjelovala...hehe...no ajd da pocnemo...thumbup

zavrsna je sve u svemu jos jako dobro prosla...skoro smo ostali bez jednog djela programa...neko je zamjenil laptopa de je bila prezentacija koju su morali decki citatiheadbang..heh..ali je se preslo OK..nas Isus nas je spasil(hrvoje)ma...mi cure smo popevale ''Prijateljice'' od Severine...decki citali prezentaciju,sklepič je sviral gitaru..bas je bilo super...a onda je doslo ono recimo tak najgore...bar za nekoje cure...medu tima sam i ja...film z maturalca,slike z školskih plesova...jaj...ja dok sam to vidla,dok sam se sega toga jos jenput zmislila..jaj..pocele su suze...eh...nerem si pomoci..kai bum..
jaj je i pzabila sam vam jos reci...najbolje je ispal silazak s stepenica.....pogotovo pjesma u pozadini......''andeo cuvar'',a tek podjela ruza i godisnjaka...jooj...ja sam morala dati(ruzu i godisnjak)sveceniku!!!deadeh..noo..nije sve tak crno..ima i nekai boljega...isli smo po stepenicama dolje onak decki i cure pod ruko...nice...ugl ja sam isla s kovačićom..hehe...smehi...smijehsmijehkrenemo mi dole i pocne on popevati pjesmu..hehe..
a kai bus?dok je to sve minulo imali smo malo cascenje v ucionicama...ne morate znati kai smo jeli,pili,kolko smo pojeli...hehe
poslje pak smo si napravili mali ples...lol...posto smo v školi mogli biti sam do 22h,pa smo disli v dom...jea...festa...tam mi je bilo zakon...cak smo i plesali po stolovima...hehesmijeh
ja mislim da su ljudi okolo mislili da smo ne kak treba..ludali...glavno da je nama bilo dobro!!!ne??JE!!jedva su nas mame spravile van v do 2 v jutro..hehe..jbg,ak nam je bilo lepo...

neznam vec kai napisati...rolleyestak da ak sam slucajno nekai pozabila a ja se nadam da sam ne..lol..nejte mi zameriti...ok??
jedino kai sam pogodila to je naslov..hehe...al fakat su me zuljale..tak kai sam morala bosa plesati...nije bed...ajd...idem...

pozzeki:lili,anji,pepi,kosaku,tonceku,bujanu,fudiki,kolarovi...blablabla....sima z 8 a & b!!(bivseg)lol...bit ce bolje...pusam vas...

ve da ste mi tiho za jedno vreme s postom...neda se to meni pisati...
no rekla sam da idem...pozzwavewavewavewave



| °~*..sMilee..*~° (224) | ..[kLik.].. | ° |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.