greenfrog

20.02.2007., utorak

Prihvaćam izazov!


Evo, moja draga Santea dala mi je zadatak pa je moj red
da ga obavim. Kako je nastalo moje ime Greenfrog ili kako me većina vas skrtaćeno zove Žabica? Kao prvo da rašćistimo,
nisam ljubitelj žaba kao životinja, ježim ih se i bojim ih se jer su ružne i ljigave (ali ne i ja).
Kao mala bila sam jako vezana za svoga djeda koji mi je uvijek tepao Žabo moja mala i to mi je nekako ostalo u sjećanju.
Danas me kao odraslu osobu tako zove moj Dragi, svaka njegova poruka počinje sa "Žabice moja malena" ili "Žabuljak moj mali"!
Isto tako nekoliko mjeseci prije otvaranja bloga dobila sam na poklon privjesak za mobitel i to ne bilo kakav nego
zelenu žabu, onu što cmokći i govori "i love you". I tako kad sam otvarala blog i kad je trebalo upisati ime bloga odmah mi je
palo na pamet Greenfog, Zelena Žaba, Žabica jer to sam ja kroz čitav život. Eto otkrila sam vam kako je nastala famozna Greenfrog!
Pusa svima!

A sada nastanak moje drage blogerice, samo jedne jer su ostali već zauzetismijeh
Big bitch

--Speak now or forever hold--

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by: greenFrog