greenfrog

15.02.2007., četvrtak

Još uvijek dišem


Dragi moji još sam živa i žao mi je što me nije bilo, ali bavila sam se iznenadnom selidbom.
Dragi i ja smo slučajno na internetu naišli na oglas za potpuno novi, namješteni stan sa klimom
samo 200 kuna skuplji od starog stana. Još jedan plus tome svemu je i to što su mi svi pacijenti
udaljeni od stana 5 minuta. I tako smo se ovaj vikend preselili, a nisam se mogla javljati jer smo u starom
stanu odjavili internet i tek sad smo u ovome dobili maxadsl. Nastojat ću nastaviti gdje sam stala budući
da sad imam više vremena i volje! Možda vam uskoro stavim slike mog malog, slatkog stančića.
Dvosobni je, ima balkon, nova zgrada, novi namještaj, mir i tišina. Još uvijek nam traje faza privikavanja i neke
stvari još trebamo kupiti, ali i to će proći i sve će sjesti na svoje. Moram vam priznati da sam jako smirena, zadovoljna
i sretna! puno pusa svima šalje vaša Žabica!

--Speak now or forever hold--

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by: greenFrog