greenfrog

10.01.2007., srijeda

MOJA MEMO ŠTAFETA

Dakle, Cvjetovi zla predala mi je memo štafetu u kojoj
moram otkriti pet stvari o sebi, objaviti pet web aplikacija koje su mi promjenile život i proslijediti drugim blogerima!

1. Točno danas, 10. 1. slavim svoj 23. rođendan


2. Dugi niz godina imala sam kratku dječačku frizuru i plavu kosu, u zadnjih godinu dana puštam kosu i sad sam
smeđokosa.

3. Grizem nokte i pričam sama sa sobom.


4. Kao mala bila sam na audiciji za Turbo Limach Show i bila sam na Malaviziji (ako se sjećate toga)


5. Strašno sam zbunjena i u stanju stresa i uzbuđenja potpuno prekrenem riječi i rećenice, tako da često
umjesto kuhar ispadne kruhar i sl. I da u zadnje vrijeme zaglupljujem, svakim danom postajem sve gluplja.

Pet web aplikacija:

1. Blog
2. E-mail
3. Wikipedija
4. Forum
5. Flash igrice

blogeri:
Big Bich
Frederika
deedee
nobody


Ispričavam se svima što se ne javljam, ali u velikoj sam gužvi i ne mogu se izboriti za računalo, ali obećavam da se vraćam prvom prilikom!


--Speak now or forever hold--

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Design by: greenFrog