Amazon.com Widgets Cafe Mocha - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< srpanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


srijeda, 21.07.2010.

Nisam obozavatelj kafe. Nisam nikad bila od onih koji moraju popiti jednu cim se probude ili koji na poslu odmah pale kafe-apart jer se drugacije ne mogu probuditi. Ja cak uopste i ne volim kafu, njen ukus mogu podnjeti samo ako stavim veoma mnogo secera i/ili dodam mlijeka tako da se taj ukus vise uopste i ne osjeti. Da, ja sam jedna od rijetkih sto uopste ne pije kafu.
Ali ja zato volim mocha kafu, tocnije receno Starbucks white chocolate mocha (sa slagom naravno) koju bi mogla piti svaki dan iako to ne radim jer mi extra 500 kalorija dnevno iz jednog pica nije potrebno, pa mi onda to bude posebna poslastica svakih nekoliko sedmica.
No prije mjesec i nesto kad smo bili na Cape Cod-u, probala sam mocha kafu iz Keurig aparata. I bila je to ljubav na prvi ukus. Nesto kao topla cokolada, ali sa mocha ukusom tako nema onog ukusa kafe koji ne volim. Nabavili smo Keurig Brewer i sad svaki dan jedva cekam da dodem kuci da si napravim jednu mokicu.



I sad konacno razumijem kako ljudi mogu da se raduju svojoj jutarnjoj (ili popodnevnoj) salici kafe :)

- 19:15 - Javi se (10) - Troši papir - #

<< Arhiva >>