Amazon.com Widgets ucimo slova i brojeve - S moje strane bare ... - Blog.hr

S moje strane bare ...

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Komentari On/Off

Opis bloga

dogodovštine i razmišljanja s moje strane bare

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi



Blog.hr
Life of an Auditor
Accounting Elf






HitchHiker

Anything that happens, happens.
Anything that, in happening,
causes something else to happen,
causes something else to happen.
Anything that, in happening,
causes itself to happen again,
happens again.
It doesn’t necessarily do it
in chronological order,though.


četvrtak, 15.10.2009.

Danas sam konacno skontala zasto mi Edo vec nekoliko dana kad ga izvadim iz auta kad dodemo kod tete-cuvalice kaze "osam". Na susjednoj kuci nalazi se broj 268!
On vec zna skoro sve brojeve od 1 do 9, uglavnom na engleskom, dok 7 i 8 zna na oba jezika. Jedini mu je problem 6 jer ga mjesa sa 9 :)
Prije 10ak dana nas je iznenadio kad smo vidjeli da zna i oko 90% slova. Izgovara ih na engleskom (ej za A, si za C, di za D, itd.) pa onda za neka kaze i foneticki izgovor, tj. onako kako bi ih mi rekli. Nas je najvise zapanjilo da zna reci double-u (W) i que (Q), a why (Y) mu je jedno od omiljenih slova i uz njega obavezno kaze "j" (onda ga ja pitam "is it "j" as in yummy yougut?", a on klima glavom i rukom trlja stomak).

Onda smo se muz i ja zapitali kako je on to sve naucio jer ja sam ga ucila kroz igru sa kockicama na kojima su slova i slike zivotinja cije ime pocinje na odredeno slovo, ali to nije bilo ni malo intenzivno da bio on mogao znati ovoliko koliko zna. Mislimo da je u pitanju kombinacija LeapFrog Text and Learn igracke, Little Einsteins Laptopa i nase igre s njim.

Zanimljivo mi je kako zna slova i brojeve dok jos uvijek ne zna tako puno rijeci. Tek je nedavno poceo da povezuje po dvije-tri rijeci, ali sve su to rijeci i recenice koje vjerujem malo ko razumije osim nas. Kao npr. kad mi kaze "mama, hm, hm" - to znaci da zelim da mu pjevam pred spavanje.
Ili "daj opku" = daj mi loptu.
"Edo book" - to je Edina knjiga ili Edo zeli da cita knjigu.
"monkey no" - zeli da mu citamo knjigu Five Little Monkeys Jumping on the Bed
"gdje tipa-tapa" - gdje je Edin laptop (onaj gorespomenuti, a tipa-tapa je zato sto svira muziku"

Pored toga on jos uvijek uglavnom prica na nekom svom jeziku kojeg ni mi ne razumiijemo. Bas juce kad smo se vracali kuci pitala sam ga sta se igrao u skolici, a on je poceo da mi prica i objasnjava i da se smije dok mi prica jer izgleda da se desilo nesto smijesno i zabavno. Meni je bilo super slusati ga i smijati se sa njim, ali ja uopste ne znam sta je on to meni pricao.

Za sve mame koje me citaju - da li su i vasa djeca pricala na nekom samo-njima-razumljivom jeziku ili su odmah poceli da govore "prave" rijece i slazu recenice?
(za one koji ne znaju, Edo ce tek za dvije sedmice napuniti 22 mjeseca)

- 18:31 - Javi se (10) - Troši papir - #

<< Arhiva >>