Zeleni grad je postao žut,a ja sam od hladne plave djevojke postala ljubičasta zbunjujuća... - Gospodin Čangrizavi upoznao Damu Kameleonku... - Blog.hr
10.05.2009.
Zeleni grad je postao žut,a ja sam od hladne plave djevojke postala ljubičasta zbunjujuća...
Zakleli smo se da vrijeme neće otići ispred nas kako to uvijek biva.
Pjevali smo stihove posvećene drugima,a ne nama samima.
Ukrali smo srca jedno drugome,a nismo ih vratili vlasnicima kada je idila prestala.
Pričali smo priče u noćima dugima,a nikada ih nismo dovršili.
............
..život je kratak..prekrši pravila,brzo opraštaj,ljubi polako,voli iskreno,smij se nekontrolirano...nemoj se kajati za bilo što ti mami osmijeh na lice...and nothing else matters...
...........
Nekoć je ova noć sa zvjezdanog neba prštala stihovima preživjelih nota,a samo je jedan stih ostao zatočen u mome grlu. I slušaj kako ptičji let između dva vremena nestala u davnini. Izvrsnost dobrih strana ljubavi i dalje će biti samo mit koji se uz moju i tvoju i svačiju pomoć polako ostvaruje.
Vjerujem,polako vjerujem, da život nikada nije i neće biti ohol na mene, vjerujem da život ne želi učiniti ništa nažao ni meni ni drugima,samo je pod takvim pritiskom,pa čini ono što nama ne odgovara. Vjerujem da je tvoja sudba samo u tvojim rukama.I najmanja osobina zadivljuje. Zar spadam u tu skupinu? Ma ne. To mi se samo čini. Ionako vjerujem u mnogo toga. Vjerujem u sebe,vjerujem u druge,vjerujem u istinu i laž. Vjerujem u dobro i zlo. Vjerujem u odgovor homerskog pitanja. Vjerujem da je Gregor Sams samo duševno bio kukac. Vjerujem svojoj profesorici kada kaže da je današnja generacija izokrenula neke temeljne vrijednosti. Vjerujem da je Bog ovdje i me čuva. Vjerujem da se prava ljubav ponavlja više puta. Vjerujem da postoji netko tko zna barem više od polovice svjetskog znanja. Vjerujem da postoji netko tko me savršeno razumije. Vjerujem da imam super msn prijatelje. Vjerujem da su me prihvatili kakva god jesam. Vjerujem u bajke. Vjerujem u neostarive situacije. Potajno vjerujem u vilenjake. Vjerujem da svi vole sladoled od čokolade. Vjerujem da živim za sebe. Vjerujem da znam što je logika. Vjerujem da ću uspjeti u životu. Vjerujem da sam hrabra. Vjerujem da ću još narasti. Vjerujem da ću uspjeti pročitati sva četiri nastavka Stephenie Meyer. Vjerujem da ima malo onih koji su beskičmenjaci. Vjerujem da se svi osjećaju loše kada saznaju da ih netko laže. Vjerujem da svi tračamo jedni druge. Vjerujem da je svijet mješavina dobrog i lošeg. Vjerujem da mnogi iskorištavaju druge kako bi se bolje osjećali. Vjerujem da kaos uništava našu psihu. Vjerujem...u što sve vjerujem? Gdje bi mi bio kraj kada bi sve nabrajala? Možda je lakše reći što volim. Valjda.
Volim se opustiti u čitanju knjige. Volim proviriti u božićne poklone. Volim gledati ljubavne filmove. Volim se zaigrati sa sekom. Volim upasti u nečiji zagrljaj. Volim osjetiti žmarce kada me on poljubi. Volim mu namignuti na odlasku. Volim se dugo u noć razgovarati na mobitel. Volim mu čuti glas. I smijeh. Volim gledati filmove u crno-bijeloj boji. Volim crtati. Volim stvarati stihove. Volim i želim svirati gitaru. Volim ljubičastu boju. Volim svoje crne gležnjače. Volim svog medeka imenom Mateo. Volim svoju dekicu plave boje. Volim Edwarda Cullena. Volim Josha Duhamela. Volim pjesmu It's wonderfull life. Volim biti djeveruša. Volim biti tatina princeza. Volim biti mamino zlato. Volim biti njegova ljepotica. Volim pričati s Tajanom. Volim se smijati. Volim pomogati jednoj Tanji. Volim se osjećati smireno. Volim biti podrška mojim najdražim. Volim reći Tajani koliko mi je draga. Volim Ivanu reći koliko mi znači on u nekim trenucima. Volim reći Neveni koliko joj se divim na nekim riječima. Volim reći Tanji da će sve biti dobro. Volim reći Tamara da je zaista divna osoba. Volim reći Heleni reći da je posebna. Volim reći Shellyici da joj se divim na stihovima iz postova. Volim reći Eni Katarini koliko je prirasla mome srce i koliko ju cijenim,te koliko mi ponekad znače njene riječi. Volim reći svima koliko mi znače i koliko sam sretna kada su tu kada ih trebam.
...želim biti dijete sa sedmoga kata...želim biti Bella....želim se još jednom pošteno napiti..želim ga zagrliti...želim mu reći reći da je divan..želim obući bijele pletene cipelice i zelenu lepršavu haljinicu....želim prstićima dotaći nebeski oblak..želim trčati po oblačnim travnjacima..želim se igrati s Bogom,al ne biti biti Anđeo..želim se obući u Bubimira i dobro se isplesati pred svima...želim neke stvari ponovno isprobati.. želim otići na Bungee Jumping..želim glumiti u nekoj fantastičnoj sapunici...želim upoznati Ricarda..želim biti mala kovrčava djevojčica što sam nekoć bila..želim opet bivšem reći da je s njime vrijeme bilo predivno..želim mu reći da mi je bilo lijepo..želim napokon postati malo odgovornija...želim završiti knjigu koju sam započela...želim uglazbiti jednu pjesmu..želim otići na koncert Bryan Adamsa...želim autogram Adama Brodyja...želim napokon krenuti u autoškolu..želim s jednim dečko porazgovati i rješiti nešto zbog čega mi je odbojan...želim frendičinom dečku reći da je naporan.. I još puno toga volim..
Želim voljeti,volim željeti. Volim vjerovati. Vjerujem u voljenosti. Želim vjerovati. Vjerujem u ono što želim.:)

17:58 - Komentiraj ( 15 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...djela moje mašte...uz to pišem i knjigu..

[trenutno se čita U lovu na Harry Winstona by Lauren Weisenberg]
[trenutno se sluša Natasha Bedingfield i Beyonce]
[trenutno sam zaljubljena do ušiju]
[trenutno bi nekomu šapnula koliko mi znači]
[trenutno me opušta samo spvanje]


****************************

Trenutak započet završava kad mu mjesec ne uzvrati pogled.

****************************
Pazi na ime svoje. Jer mogla bih ga izgovoriti,a da svjesna biti neću . A mraku se pazi da mi u zagrljaj ne uletiš.
*****************************
Edward Cullen.

*****************************
so the lamb fell in love with the lion
what a stupid lamb
what sadistic mazohistic lion
(Twilight)


.Purpulica*
{jedno ljubičasto srce }
{po horoskopskom znaku škorpija}
{podznak vaga }
{kineski konj }
{ Za sve vas blogere ona je jedno i jedino Purpulice* }
{Što reći o njoj? }
{Želi naučiti španjolski mada već zna ponešto. Ili zna već dosta toga. Ma nebitno. }
{Ponekad previše samokritična}
{nekad previše samouvjerena}
{Nekad premalo optimistična }
{Mrzi dvoličnost,egoizam,laž,bahatost... }
{Što drugi kažu za nju? Jednom joj je jedan dečko rekao: "Ako se neke djevojke smatraju savršenima,onda si i ti savršena." }
{Još poneka stvar o njoj.. }
Image Hosted by ImageShack.us

{ Veliki je filmoljubac }
{ Pohađa zadnju godinu opće gimnazije.}
{ Jako voli pisati,čitati knjige,plesati...}
{ dosad je pročitala zaista puno djela,bilo to lektira ili neka knjiga van školskog popisa. }
{ Neke od knjiga su P.S Volim te, Moj slatki sputnik, Purpurni hibiskus, Otok, Halabuka u voćnjaku guava, Na kraju duge, Uhvati me ako padnem.... trenutno piše i knjigu za koju se nada da će ju jednom izdati.}
{ Što od glazbe sluša? }
{ Prvo ona bez glazbe ne može. }
{ Uvijek je tu njena playlist-a koja svira.}
{ Malo dijete koje živi uz glazbu }
{ ponekad traži smisao nečega u stihovima pjesmi.}
{ Obožava boje.}
{ Ne može biti bez njih. }
{ Ljubičasto srce u carstvu boja gdje joj najveće zadovoljstvo čine ljubičasta,žuta,crna i zelena.}
{ Boje kao nijanse su predstavnice ljudskih osobina.}
* Tree Hill
* njen mobitel boje sunca
* voli i svoje oči plave boje
* želi moderno vjenčanje
* nastoji jesti zdravu hranu
* voli nogomet
* pa zato i Xabija Alonsa
* voli glumca Josha Duhamela i Adama Brodyja
* ne pada na marke
* voli kombinirati boje
* svome sinu bi dala ime Dario.
* a kćeri Enia ili Mia Marta
* jako voli životnije
* još uvijek je izgubljeno dijete
* traži smisao stvarima koje ju okružuju
* više o njoj možete saznati upitom na mail
naranchicaa@hotmail.com



credits
miSs smiLe dEsiGn. - x