Niz slapove rijeke kotrljaju se zaboravljeni osjećaji voljenosti i moj zaborav..nestaješ.... - Gospodin Čangrizavi upoznao Damu Kameleonku... - Blog.hr
18.11.2008.
Niz slapove rijeke kotrljaju se zaboravljeni osjećaji voljenosti i moj zaborav..nestaješ....
Na prolupalim listovima snova
Prepunim tvojih i mojih zagrljaja
Zapela je mreža laži.

Zaljubilo se sunce u moju omiljenu boju
Nebo je prekrilo sav jad sanjarske idile
Vo nepovrat si otišao i zaustavio nadanje.

I dan što je nekoć ispunjen mojim osmijehom
danas ostaje samo sjećanje.
Smijat ću se i dalje. Hrabro.

Tu pod ovim nebeskim plavetnilom,
korača sjena njegova.
Ne trebam tebe. Njega trebam.

I ne traži da mijenjam odluku.
Kocka je bačena. Odluka donešena.
Idem dalje.
Ti si svoje rekao.
Sad sam ja na redu.

I kada ovo ovaj trenutak moje inspiracije nestane
neću se sjećati stihova ovih.
Ni ovaj osjećaj postojati više neće.
Nestat će kao nikad prije viđen.

Znaš,postao si mi kao navika.
Moja jutarnja kava bez koje se ne zamišljam.
Moja večernja molitva. I znaš što još?
Ne volim te. Imam takav osjećaj.
Rekoh ovo tako lako.
Bez grča i suza.

Bio si kao unikat moga srca.
Čuvala sam svaki djelić glasa tvoga,
miris parfema,zapamtila sam svaki tvoj
centimetar zagrljaja.

I sada zaboravljam to.
Kako mogu?
Ne sramim se.Ne. Nikada.
Ne volim te. Ponavljam opet.
Sve je to bila navika.
A ti mene?
Voliš kao i uvijek?
Iskreno si mi rekao i hvala ti.
Voli me i dalje.
U tajnosti svog srca.
U zaključanom stanu raspjevaj tonove imena moga.
I ja sam to prije činila.

I na prašnjavom podu ispisala sam ime tvoje.
Nacrtala srce oko njega.
Svakidan sam iznova gledala u to.
Potajno se nadala.
Plakala. Smijala se.
Sama se sebi smijala.
Što bjeh tako zaljubljena.

Sada dok sve gledam,
vidim da je sve to samo idila bez početka.
Idila koja nikada započeta nije,a završava upravo sada.
Sada posvećujem tebi zadnje stihove.
Ti si sada za mene samo još jedan momak
pod ovim nebom što udiše isti zrak kao i ja,
koji vidi plavo nebo kao i ja,koji zaklopi oči kada gleda u sunce,
koji je sretan kada vidi osobu koju dugo nije vidio.
Isti smo. Samo ne djelimo više iste osjećaje.
Zbogom,moja preboljena ljubavi.





22:17 - Komentiraj ( 19 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...djela moje mašte...uz to pišem i knjigu..

[trenutno se čita U lovu na Harry Winstona by Lauren Weisenberg]
[trenutno se sluša Natasha Bedingfield i Beyonce]
[trenutno sam zaljubljena do ušiju]
[trenutno bi nekomu šapnula koliko mi znači]
[trenutno me opušta samo spvanje]


****************************

Trenutak započet završava kad mu mjesec ne uzvrati pogled.

****************************
Pazi na ime svoje. Jer mogla bih ga izgovoriti,a da svjesna biti neću . A mraku se pazi da mi u zagrljaj ne uletiš.
*****************************
Edward Cullen.

*****************************
so the lamb fell in love with the lion
what a stupid lamb
what sadistic mazohistic lion
(Twilight)


.Purpulica*
{jedno ljubičasto srce }
{po horoskopskom znaku škorpija}
{podznak vaga }
{kineski konj }
{ Za sve vas blogere ona je jedno i jedino Purpulice* }
{Što reći o njoj? }
{Želi naučiti španjolski mada već zna ponešto. Ili zna već dosta toga. Ma nebitno. }
{Ponekad previše samokritična}
{nekad previše samouvjerena}
{Nekad premalo optimistična }
{Mrzi dvoličnost,egoizam,laž,bahatost... }
{Što drugi kažu za nju? Jednom joj je jedan dečko rekao: "Ako se neke djevojke smatraju savršenima,onda si i ti savršena." }
{Još poneka stvar o njoj.. }
Image Hosted by ImageShack.us

{ Veliki je filmoljubac }
{ Pohađa zadnju godinu opće gimnazije.}
{ Jako voli pisati,čitati knjige,plesati...}
{ dosad je pročitala zaista puno djela,bilo to lektira ili neka knjiga van školskog popisa. }
{ Neke od knjiga su P.S Volim te, Moj slatki sputnik, Purpurni hibiskus, Otok, Halabuka u voćnjaku guava, Na kraju duge, Uhvati me ako padnem.... trenutno piše i knjigu za koju se nada da će ju jednom izdati.}
{ Što od glazbe sluša? }
{ Prvo ona bez glazbe ne može. }
{ Uvijek je tu njena playlist-a koja svira.}
{ Malo dijete koje živi uz glazbu }
{ ponekad traži smisao nečega u stihovima pjesmi.}
{ Obožava boje.}
{ Ne može biti bez njih. }
{ Ljubičasto srce u carstvu boja gdje joj najveće zadovoljstvo čine ljubičasta,žuta,crna i zelena.}
{ Boje kao nijanse su predstavnice ljudskih osobina.}
* Tree Hill
* njen mobitel boje sunca
* voli i svoje oči plave boje
* želi moderno vjenčanje
* nastoji jesti zdravu hranu
* voli nogomet
* pa zato i Xabija Alonsa
* voli glumca Josha Duhamela i Adama Brodyja
* ne pada na marke
* voli kombinirati boje
* svome sinu bi dala ime Dario.
* a kćeri Enia ili Mia Marta
* jako voli životnije
* još uvijek je izgubljeno dijete
* traži smisao stvarima koje ju okružuju
* više o njoj možete saznati upitom na mail
naranchicaa@hotmail.com



credits
miSs smiLe dEsiGn. - x