Miris oronule kave i dodir tamnih preslika boli. - Gospodin Čangrizavi upoznao Damu Kameleonku... - Blog.hr
01.11.2008.
Miris oronule kave i dodir tamnih preslika boli.
I wanna forget you and your sweet smile,but I can't.

Dobila sam potrebu da napišem dulji post jer u meni vrve osjećaji koji mi razdiru dušu. Postajem lomljiva. Počinju mi suze teći niz lice. Počinjem plakati poput djeteta nakon pada na koljena. Nisam kao nekada. Samouvjereno ljubičasto srce. Nisam optimist. Nisam više što sam nekada bila. Kao da sam nestala bez traga i glasa. Želim se vratiti. Želim to. Imam želju da sve bude kao prije. Prije nego sam njega upoznala. Nisam tražila to. Nisam. A zaljubila sam se. I to vjerojatno dolazi s ljubavlju. Bol i patnja.
Želim se nasmijati,želim letjeti bezbrižno poput Petra Pana. Ali jedno želim najviše (to sam rekla već nekim ljudima) zaboraviti na njega,upisati željeni faks i upoznati neke osobe koje su mi vrlo važne.
Nemam snage da ga prebolim,nemam snage da se trudim,nemam snage za ništa. Poželjela bi da me nema. Na momente mi dodje da sve ostavim i odem. Negdje gdje će mi biti možda ljepše. Ali kamo god pošla,sa sobom nosim njegov lik u svojoj glavi. Neprestano je tu,ne želi otići. Zaklopim oči i kao da stoji preda mnom,doslovno bi mogla pričati s njime. Tako bi ga htjela zagrliti i poljubiti,ali ne želim. Ne želim postati ona koja moli za ljubav. Oboje shvaćamo okolnosti koje nas okružuju. I zato je bolje da ne postoji ništa. Svatko će sam u tami tugovati. Shvaćam da smo oboje odlučili da ništa nećemo stvarati,ali zašto mi to čini? Zašto mi pred očima drugu ljubi? Zašto mi prigovara kada sam s nekim dečkom?
I uspijeva mu povrijediti me. Ne mora uložiti nimalo više energije. Od ruke mu sve ide. Kao da zna gdje sam najranjivija. Neka. Ja ću se izvući iz svega. Polako,al uspješno.
Već rekoh da sam polako prestala biti optimist,prestala sam vjerovati da neke stvari mogu učiniti. Promijenila sam se. Da li je to dobro? Ja neznam.
Možda nikada nisam ovo izrekla pred nikime: Želim da mi srce pukne već jednom na pola.
Ionako mi je srce već napuklo i nema mu lijeka. Ma znam da će mnogi reći da ima,a to vrijeme. Ali kako da maknem njegov lik iz misli,kako da zaboravim da sve njegovo,kako da ostanem hladna kada ga vidim na ulici,kako da ne osjetim trnce kada se osmjehne...
Volim ga. I glupa sam što nemam snage da ga zaboravim.

Željela bi i ovim putem spomenuti tri osobe koje su uvijek tu kad ih trebam. Kada god osjetim potrebu izjadat se,one su tu. Moja tri anđela čuvara. Moja tri zlatna sunca. Jako ih volim i želja mi je da ih upoznam. One znaju na da njih mislim. Samo znajte ljepotice moje: Veliko vam hvala što ste uvijek tu. Što uvijek mogu olakšati dušu. I ja sam za vas tu.
Mnogi kažu da sam posebna osoba jer ponekad šutim o svojim problemima slušavši njihove i pomažući njima. Mislim da pretjeruju. Ja sam želim da ostali budu sretni,ako nisam ja. Ja ću se snaći i uspjeti.

I'm missing you...

Image Hosted by ImageShack.us

.Purple Heart.
21:12 - Komentiraj ( 22 ) Print - On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
...djela moje mašte...uz to pišem i knjigu..

[trenutno se čita U lovu na Harry Winstona by Lauren Weisenberg]
[trenutno se sluša Natasha Bedingfield i Beyonce]
[trenutno sam zaljubljena do ušiju]
[trenutno bi nekomu šapnula koliko mi znači]
[trenutno me opušta samo spvanje]


****************************

Trenutak započet završava kad mu mjesec ne uzvrati pogled.

****************************
Pazi na ime svoje. Jer mogla bih ga izgovoriti,a da svjesna biti neću . A mraku se pazi da mi u zagrljaj ne uletiš.
*****************************
Edward Cullen.

*****************************
so the lamb fell in love with the lion
what a stupid lamb
what sadistic mazohistic lion
(Twilight)


.Purpulica*
{jedno ljubičasto srce }
{po horoskopskom znaku škorpija}
{podznak vaga }
{kineski konj }
{ Za sve vas blogere ona je jedno i jedino Purpulice* }
{Što reći o njoj? }
{Želi naučiti španjolski mada već zna ponešto. Ili zna već dosta toga. Ma nebitno. }
{Ponekad previše samokritična}
{nekad previše samouvjerena}
{Nekad premalo optimistična }
{Mrzi dvoličnost,egoizam,laž,bahatost... }
{Što drugi kažu za nju? Jednom joj je jedan dečko rekao: "Ako se neke djevojke smatraju savršenima,onda si i ti savršena." }
{Još poneka stvar o njoj.. }
Image Hosted by ImageShack.us

{ Veliki je filmoljubac }
{ Pohađa zadnju godinu opće gimnazije.}
{ Jako voli pisati,čitati knjige,plesati...}
{ dosad je pročitala zaista puno djela,bilo to lektira ili neka knjiga van školskog popisa. }
{ Neke od knjiga su P.S Volim te, Moj slatki sputnik, Purpurni hibiskus, Otok, Halabuka u voćnjaku guava, Na kraju duge, Uhvati me ako padnem.... trenutno piše i knjigu za koju se nada da će ju jednom izdati.}
{ Što od glazbe sluša? }
{ Prvo ona bez glazbe ne može. }
{ Uvijek je tu njena playlist-a koja svira.}
{ Malo dijete koje živi uz glazbu }
{ ponekad traži smisao nečega u stihovima pjesmi.}
{ Obožava boje.}
{ Ne može biti bez njih. }
{ Ljubičasto srce u carstvu boja gdje joj najveće zadovoljstvo čine ljubičasta,žuta,crna i zelena.}
{ Boje kao nijanse su predstavnice ljudskih osobina.}
* Tree Hill
* njen mobitel boje sunca
* voli i svoje oči plave boje
* želi moderno vjenčanje
* nastoji jesti zdravu hranu
* voli nogomet
* pa zato i Xabija Alonsa
* voli glumca Josha Duhamela i Adama Brodyja
* ne pada na marke
* voli kombinirati boje
* svome sinu bi dala ime Dario.
* a kćeri Enia ili Mia Marta
* jako voli životnije
* još uvijek je izgubljeno dijete
* traži smisao stvarima koje ju okružuju
* više o njoj možete saznati upitom na mail
naranchicaa@hotmail.com



credits
miSs smiLe dEsiGn. - x