studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


MADE BY:ENA ... ŠARENA

Par pravila...


Counter
Counter


Glasujte da Green day dođe u Hrvatsku u Zagreb!!!





Ajde, molim vas, registrirajte se i vi, pa da nisam sama tamo, jer jedva itko i zna za taj forum. Lol.




Green Day Cro Fan site






Green Day Cro Fan site






Green Day Cro Fan site






Green Day Cro Fan site



































































































Dragi moji, i ja ću postaviti par uvjeta
i pravila jer me
neke stvari nerviraju:

1. OSTAVLJAJTE MI OD
1-3 KOMMENTARA!!!
Možda je nekima cilj da imaju
što više komentara ali
meni nije stoga vas lijepo molim!!!

2. Ako vam se moj blog ne sviđa,
i taman ste ga htjeli popljuvat,
onda ću vas nešto zamolit:
POKUPITE SVOJA GOVNA I
ODJEBITE S MOGA BLOGA!

3.Molila bih da svi kojima se da zalijepe
moj banner na svoj blog u
slučaju da me stave u linkove.

4. Ne smetaju mi ljudi koji nemaju isti stil
kao i ja i
ne slušaju istu mjuzu.

5. NEĆU ODGOVARAT NA KOMENTARE TIPA :
"EJ,SUPER BLOG,
SVRATI DO MOJEGA I KOMAJ.BOK!".
NEĆU IZ 2 RAZLOGA:
-tim ljudima je stalo samo do reklamacije i
kommentara
-i nemaju pojma što sam ja uopće napisala u
tom postu jer ga nisu
ni pročitali.

6. Moj blog sa bannerima i avatarima je u izradi.
Još nisam naučila kako se radi animirane
ali obećavam,
hoću. Isto tako obećavam da ću naučit radit i
dizajne.
Tako da zasad, narudžbe za avatare i bannere
možete
ostavljat u komentarima.


Zasad je to sve, kad se sjetim dopišem još.
Hvala!










O meni....

Zovem se:Roberta
A zovu me:Robe,Boba....
svakako...lol
Godina:12
Horoskopski znak:Škorpion
Razred:6.
Frendice:Katarina, Melani,
Paula, Ana, Andy flag(Keti),
Karla, Anja(b***h in black).
Frendovi:Ivan,Marin,Patrik.
Naj hrana i piće:lazanje,
pizza-cola,
VODA, a nije ni piva loša ...lol...
Naj grupa:Green day.
Ostale:Evanenscence,
Guns'n'Roses,
Simple plan, Sum 41,
Fall Out Boy, RHCP, Let3,
Linkin park(kako kad),
i još puno,puno,puno njih...
Naj boje:Crna,ljubičasta,bijela,
siva, crvena, zelena, ponekad plava....
Najdraža odjeća:Traperice i
različite majice(najviše crne)....
Naj obuća:Converse All Star
Volim:Green day i se što je
vezano uz njih,
svoju obitelj,Billie Joe-a, Tre Coola, Mike Dirnt-a,
nakit,killere,
dečke(zgodne i sa malo soli u glavi...lol....
a takvih je malo...=(),
shopping,aute,
motore, glazbu, punk, odbojku, nogomet,
internet, prijatelje,
laptop, MP-4, Spoonge Boba,
putovati, duhove-hehe, izlaziti, različite časopie
(Bravo, OK!,Teen),
ljeto, roniti,
kupat se, marte, vansice,
crnu olovku za oči, poštene ljude, lubanje,
jednog dečka=),
igračke(najviše plišane), svoju sobu,
životinje-najviše pse,svoj blog,svoje
kućne ljubimce
(psa,4 mačke,kornjaču i ribicu),
knjige R.L.Stine-a,
crtati,pisati pjesme i priče,chatat,tatin motor
(Honda Shadow)....
lol....itd......

Ne volim:Umišljene,
bahate ljude koji si
svašta misle.....
neke profesore,školu, zadaće, učenje,
zimu, kišu, jesen,
folirante,
ljude koji misle da svijet ne može bez njih,
ljude koji me zovu pogrdnim imenima i
gnjave me,
rozu boju,
šminkere, sexiste, nasilne ljude,
klince koji zajebavaju, mučenje životinja, one koji
žele biti u centru pažnje,
dvoličnost, one koji mi kradu moje stvari
[s tim se ne misli na kopiranje,
jer boli me kita za kopiranje],
koji ne znaju biti
svoji i tako to.....
.....

Bila sam:

-dobra klinka
-normalna
-sportska klinka

Što sam:

-nešto između dobre i vražje cure
-SKORO normalna
-punkerica,rockerica

Što ću biti:

-nešto između dobre i vražje djevojke
-pokušat biti što normalnija...lol..
-punkerica,rockerica

MOJE PRČKARIJE......

Image Hosted by ImageShack.us


kisscerekBILLIE JOE ARMSTRONGcerekkiss- Pjevač grupe Green day [moe najdraže], volim ga, bez njega ne bih mogla živit, svira gitaru, kralj punka, rođen 17.2. 1972, itd. koga zanima, nek se raspita


Image Hosted by ImageShack.us


cerekkissMIKE DIRNT:cerekkiss

-u grupi Green day-bass gitara
-rođen 5,travnja,1972
-oženjen,pa rastavljen
-živi u Rodeu,Kalifornija
-Ni bez njega ne bih mogla živit.

Image Hosted by ImageShack.us


cerekkissTRE COOL:cerekkiss

-bubnjar grupe Green day
-rođen 9.prosinca,1972
-oženjen,pa rastavljen,ima kćer Ramonu
-živi u Rodeu,Kalifornija
-A ne bih ni bez njega mogla živit, a pogotovo ne bez njegovih gluposti.

WORKING CLASS HERO


Green Day Lyrics

THE SIMPSONS MOVIE TEXT:


The Simpsons Theme Lyrics

BOULEVARD OF BROKEN DREAMS


Boulevard Of Broken Dreams Lyrics

LONGVIEW


Long View Lyrics

GIVE ME A NOVACINE


Give Me Novacaine Lyrics

WHATSERNAME



Whatshername Lyrics
cerekcerekkiss

Linkovi

finocerekImmortal_wings
deadMatea
coolKarla
zujoKatarina
greedySlavitza
beljAlena
ludPatrik
thumbupAnJa.
mahTea
sretanMia
zujoDaria
daria
thumbupSara
smijehRobert
yesBruno dizajni
Upri i komaj


Moj banner. Metni ga na blog!!!
Green_day_Roberta

Banner made by:Immortal_wingssretanthumbup

utorak, 06.11.2007.

xxx.....I wanna be minority,I don't need your authority.....xxx

Yo-ye....
Evo i mene nakon tisuću godina....bila sam u Zagrebu,sutra mi je roćkas i tako to....XD...pa eto da počmem malo pričat...post pišem na tatinom laptopu i to poskrivećki...XD...jer mi neda....pa se skrivam....jer ja sam na Carnetu i sad je prošlo godinu dana od toga da sam na CARnetu pa sad moram to isponova i tako to...ovaj će post biti kratak,možda i dugačak...koliko stignem napisati a da se tata ne vrati....XD...pa krenimo...

Od petka do subote bila sam u Zagrebu...nisam se ni stigla družiti sa frendovima jer smo jurili po dućanima meni i sestri naći bijele košulje za na koncert s tamburama koji je btw. ove subote...i tako,kupila sam si još prčkarija po dućanima ali mi se neda nabrajat jer se žurim pa eto...

Hmmmm....mmmmda.....sutra mi je roćkas....jej....došao je i taj dan da sam navršila 12.godina....VEĆ!?!?!...fiiiiiii..i to je brzo prošlo....mmmda....XD...

Ne znam što da vam pišem...sva sam zbunjena...danas sam bila kod doktora... poslala me školska doktorica...i kad,eto ti ga na!imam torakalnu skoliozu...!!!:...to je nešto na kičmi....nemam blage...i sad ću morat na Kantridu i onda bar dana ići na vježbe,da bih zatim sama doma radila te vježbe kje mi propišu....grrr.....imam osjećaj da se takva sranja događaju samo MENI.....

Ocjene su mi dosta dobre....osim što sam vjeronauk dobila 3....hehe....i što mi je tehnički zasad 4....ma baš me briga....i još kad bih stigla ZADAVIT onog učitelja iz tjelesnog!!!....XD...

i tako...mislim da više nemam što za pisat...sutra mi je roćkas....slavim ga u nedjelju,jer u subotu nemogu jer imam nastup pa eto....sad moram da gibam jer mi je tata uskoro doma,a i moram ić spremit torbu i kako to već ide....oprostite što ne odgovaram na kommentare za par dana ću moći,trenutno ne,jer mi je nešto u rasulu pa eto....

i idem sad...love ya....bye-bye...

by:


Green_day_Roberta

=)



- 19:30 - Komentari (86) - Isprintaj - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.