02

petak

prosinac

2011

FAŽOL NAŠ SVAGDAŠNJI...

Pita mene moj sin jedinac da oćemo li imat svečani obid za u nedilju?
Ka nije još Božić,nije ni neki rođendan, al ipak je prigoda za svečani obid.
Ofkorz kažen ja,već san ga počela pripremat.
Jupiiii,dreči sin jedinac,a šta će bit?
A šta bi ti tija,pitan ga ja u blagoizbornoblagdanskom duhu?
Ajme,ja bi neštoooo,neštoooo!Nešto lipooo!
Vas mi je dite bilo neodlučno,prosto mi ga je bilo žaj.Skakuta je po kući,klima glavušon i počeja nabrajat...
Ondak san ga morala ustavit i uputit u neke stvarčice.
Nu, sine moj jedini ,stalno grintaš kako san ti više dosadila po kući s pričon o izborima,a ti se ne moš odlučit šta bi tija jedan dan za ručak.
Zamisli kako je meni...Ja se sad moran mislit šta ćemo slijedeće četiri godine imat za obid?
Malo je sta,pa me je gleda.Nisan baš bila sigurna jel me skonta?
Nisan ni ja baš bila sigurna jesan li skontala samu sebe,al mi je nekako dobro zvučalo.
Parila san si ka neka intelektualizirana mater i hauzvajfica (baratan ja i englenskin po potribi).
Onda san mu tila olakšat i rekla san mu da može birat oće li fažol za svečani obid il važola.A može i graja.Il pasulja. ( To san san ka tila ostavit lingvistički dojam na dite,kad me je već krenilo...)
Onda me je pogleda ka da san malo berlava.
Reka je najprvo,ka da al ne znan da on ne voli fažol i da kakvi je to svečani obid,kad je fažol bija i prikjučer.
I da kakva mu je to mogućnost od izbora kad je fažol-fažol,kako god ga mi doma zvali.
Malo san stala,pa se počela mislit bil ga stavila u kategoriju pod :
a) pametne dice kojoj ne možeš tek tako zamazat oči
b) nezahvalnog diteta koje samo izvoljeva
Odlučila san se za varijantu: c) razno
i rekla mu da će dobit po ćiverici i da mu je bolje da muči.
Jerbo, fažol namačen već dva dana.
Ondak san se malko pripala da mu ne ugrožavan dičinja prava,pa da me ne zazovu s kakvog hrabrog ,plavog i ostalih telefona...
Pa san mu lipo i sa smješkom rekla:U demokrackon blagdanskoizbornom ozračju moš birat: oš paštafažol, il fažol s kiselin kupuson.
A s obziron da je svečani obid bit će i kobasa.
Još san ga pojubila i pomazila po ćiverici.
Aleluja.





<< Arhiva >>