Gradska pahuljica

Grrrrr

Eto, bila danas na faksu, uspjela srediti tu jednu prijavnicu koja mi je nedostajala u dosjeu (ispit s 1. godine, nemreš vjerovat!!) i otišla k svom mentoru... Nije sigurno ni pročitao diplomski, napisao mi je na papir da ispravim:
- naslov knjige u fusnotu Bold --- to sam mu odgovorila da sam radila prema najnovijim "pravilima za citiranje" s web stranice fakulteta gdje piše da ne ide Bold nego Italic - pa je rekao da provjerim ipak da sve bude konzistentno - A JE JER SAM TO JOŠ PRIJE PROVJERILA
- još jednom provjeriti gramatiku i pravopis --- budući da sam tijekom faksa jako puno lektorirala, a još je dvoje ljudi pročitalo diplomski, vjerujem da nema grešaka... 99% sam sigurna

I to je to. Sadržaj samog diplomskog uopće nije komentirao. Bezveze. I ne može ovaj tjedan jer je u gužvi. Ali neka dođem opet u ponedjeljak, to traje samo 10 minuta. PA AKO TRAJE 10 MINUTA ONDA NAĐI VREMENA U SRIJEDU!!!! Ionako je u srijedu na faksu... Ma sere baš, ne da mu se... A to mi je tako bezveze.... Grrr.... Mene zna već tri godine, zna da nisam neka muljatorica, i zakaj mi ne izađe u susret da to sredim nego odugovlači samo da bi odugovlačio?!?!?! Baš sam bijesna....

Na poslu inače je sve super, tu nema problema. Dragi je danas otišao na put, i zabrinula sam se jer mi se nije javljao pa sam ga zvala maloprije, ali eto, upravo je sletio, kasnio je let, pa sad mogu mirno spavati kad znam da mi je dobro... Bojala sam se zbog ovog "nevremena" danas, prošla mi je misao glavom kako ne znam kako bih preživjela da mu se nešto dogodi. Ali neću misliti crno, dobro je i bit će on tu uz mene do duugo dugo u starost ;-))

Eto, morala sam se malo ispucati tu na blogu da ne bih počela razbijati čaše po kuhinji :-)) pozzz


22.10.2007., 20:13 || Komentari (11) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.