Gradska pahuljica

Promjene

Danas sam nekako postala svjesna činjenice da sam na ogromnoj prekretnici. Diploma. Posao. I koliko god mi se to na prvi pogled činilo normalnim, jer kao... upisao si faks, znao si da ćeš ga završiti... naći posao... Znao si. Ali sada je taj dan tu, više nije neka daleka budućnost o kojoj razmišljaš...

Načula sam mamu kako na telefon govori prijateljici da sam se zaposlila... Bila je to mješavina sreće, ponosa, no i određene tuge, nostalgije. I ja u sebi nosim slične osjećaje. No, veselim se tome. Volim inače promjene, nove početke, izazove... A vjerujem da je ovo preda mnom najveći izazov dosad.

misli



Nagovorila sam mamu da mi kupi cipelice... Recimo da su mi stvarno trebale jer nemam previše "ozbiljnih" cipela... a nju nije bilo teško nagovoriti... mislim da bi danas pristala na sve... :-) Još sam je morala odgovarati da mi kupi blesavo skupu, ali jako lijepu DKNY torbu.... Baš je slatka...

Idem sutra ipak na more s dragim i njegovim best frendom. Nas troje. Hmm... Ne bude bilo previše znate čega, ali malo ćemo se odmoriti... i provest ćemo tri dana zajedno, više nego da smo ostali u Zg... A da smo ostali, trebali bi ići na jedan tulum u subotu na koji mi se taaaak ne ide... pa sam ga sada uspješno izbjegla :-))

Laku noć, čujemo se za koji dan :-))


06.10.2007., 00:07 || Komentari (7) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.