Gradska pahuljica

tišina...

Kako je vikend proletio... pih... u petak smo bili na tom rođendanu, zaružili do 4 ujutro... subotu i nedjelju smo proveli nekako mirno, odmarajući se, grleći... nismo pričali o nikakvim važnim temama, gotovo nismo uopće pričali... samo bih se stisnula uz njega i riječi su se doimale suvišnima (kako filmski...)... Ali je brzo proletilo... i sad je opet tjedan... ponedjeljak... on radi... ja bih trebala pisati diplomski... ajde, ajde, moram sad stisnuti, nema mjesta lijenosti...

Sutra me čeka finalno testiranje za posao... Dragi mi govori kako ne smijem previše očekivati. Znam. Ali... Ne mogu reći da neću biti razočarana ako ga ne dobijem. Jer bit ću. Jer moram biti. Jer ne znam što onda. Dobro, da, drugi posao. Ponovno testiranja. Razgovori. Razočarenje.

Tako da... ne očekujem puno. Vjerujem u sebe... Nadam se... Sve ima svoj razlog, vjerujem u to... Ako ne dobijem taj posao, nije bio pravi za mene, znam. Ali bit ću razočarana. Ne mogu to nikako spriječiti.

Nadam se da će se lijepo vrijeme zadržati :-) Iako svi šmrcaju, kišu i kašlju, uključujući i mene malo... Nadam se da ćemo uspjeti ovaj vikend pobjeći od grada, malo na more... na mir i tišinu... Gdje ćemo se opet zagrliti i šutjeti... jer riječi će opet biti suvišne...


01.10.2007., 14:21 || Komentari (3) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.