Gradska pahuljica

Ninina štafeta...

Multi izbornik:)

Kupuješ laptop. Koju marku ćeš izabrati?

DELL - HP - TOSHIBA - SONY - APPLE - ACER - neš drugo:)
– nju imam trenutno, prva stvar koju sam si sama priuštila... i voooolim je...


Od ovih malih pizdarija što najviše želiš imati?

MP3 (imam) - MP4 - USB STICK NEKI (imam) - KVALITETNE SLUŠALICE – IPOD (ne fascinira me, imam MP3)
– u principu bi htjela one bežićne slušalice za liniju!! :-))


Sudjeluješ u nagradnoj igri i gle - dobio si nagradu i to da od ponuđenog izabereš sam! Biraš:

DIGITALNI FOTOAPARAT - PLAZMATSKI TV - SKUTER - DVD – LINIJU
– odabrala bih to jer je to najskuplje :-) Ekonomistica u duši, što da kažem...


Sudjeluješ na još jednoj nagradnoj igri i opet dobiješ i to putovanje! A di ćeš?

MLJET - FUŽINE - NEKE TOPLICE - PULA - VARAŽDIN – OSIJEK
– Mljet bih stvarno htjela posjetiti... moglo bi to biti fora kad bi bilo dobro organizirano... Ovo ostalo već vidjela... Osim onih novih toplica kraj Rovinja!! Tako da bih odabrala ovisno o godišnjem dobu :-)) Po zimi u toplice, po ljeti na Mljet


I naravno biraš koga vodiš sa sobom! Taj sretnik je?

MOJA LJUBAV (DEČKO ILI CURA) - NAJBOLJA PRIJATELJICA/PRIJATELJ - MAMA - TATA - BRAT - SESTRA - KOLEGA S FAXA – ROĐAK
– ovo je bilo jednostavno za odabrati!!!



Samo DA ili NE izbor:

Da možeš ukrasti npr. 100 kn negdje i da te nikad nitko ne bi optužio niti bi skužio itko da fali 100 kn bi li to učinio?

DA – NE
– jednom sam na faksu trebala dobiti povrat novca od 500 kn, i na blagajni mi je žena vratila 1500... i ja sam joj vratila 1000... eh... šta ću, ne bih ja mogla spavati noću!!!


Jesi li ikad nekome nešto ružno napravio pa ti je poslije bilo toliko žao i kajao si se?

DA – NE – I DA I NE
– ništa drastično, osim glupih svađi s bratom, dečkom, roditeljima... kad kažem što ne mislim, povrijedim ih... pa mi je žao...


Da možeš (ponovo) upisat fax bi li odabrala isto (ako netko nije upisao ovo se odnosi da li bi ipak nešto upisao)?

DA - NE - NISAM SIGURNA
– definitivno, studirala sam nešto što stvarno volim, zato sam i imala uspjehe... nemreš učiti nešto što ne voliš... barem ja ne mogu...


Da dobiješ milijun kuna na nečemu bi li dala nešto tih novaca nekome npr.roditeljima, obitelji, prijateljima ili možda u dobrotvorne svrhe?

DA – NE
- roditeljima i bratu bih dala svakome po 100.000kn, pa nek rade s time šta hoće... U dobrotvorne svrhe bih dala isto nešto sitno... 50.000? Mislim, možda se čini da je milijun kuna puno, ali taman toliko ti treba za neki pristojan stan u Zagrebu... a budući da ja trenutno kupujem stan, odnosno razmišljam, trebao bi mi taj novac... Ali, moji roditelji stalno nešto doniraju, mama preko Amex-a stalno nešto daje i tak...


28.09.2007., 15:36 || Komentari (4) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.