Gradska pahuljica

Analyze this

Eto, potaknule me cure sa svojim štafetama... I današnje psihološko testiranje za posao... opet sam štakorčić :-) Inače ne volim otkrivati previše detalja o sebi, ali ovo mi se čini bezazleno :-))
Ali, ne bih ja bila ja da se držim "pravila" pa nisam preuzela prave štafete, nego nešto što sam davno dobila u jednom mailu...

Eto cure, psihonalizirajte me :-))

chaos




- Koja ti je omiljena životinja / koja nije? – peseki, konji... mrzim kukce... čak su mi i zmije draže :-)

- Koja ti je boja očiju? - smeđa

- Koja ti je boja kose? - kestenjasta

- Imaš li negdje na tijelu piercing? – Ne, osim ušiju, ali ne volim nositi naušnice... smetaju me jako...

- Imaš li nešto istetovirano na sebi? Ne još :-) Iako mislim da nikad neću smoći snage za to...

- Da li tvoj auto ima 2 ili 4 vrata? 4, tatin auto

- Koje su ti boje čarape? - šarene

- Imaš li sretan broj? 83, 13 (rođena sam 06/07/85 – 6+7=13, 8+5=13) :-)

- Gdje bi volio/voljela otputovati? Gdje ne?? Na redu su mi: Španjolska, Nizozemska, Rim... A malo dalje... Tajland bi stvarno željela vidjeti! New York... ma, cijeli svijet!!

- Koji ti je omiljeni film? – Društvo mrtvih pjesnika

- Omiljeno mjesto za odmor? Kauč pred TV-om – svi ga obožavaju... ima ono nešto :-) tko god dođe, odmah se „uvali“

- Koje ti je omiljeno jelo? Hmm... Špinat i pire krumpir, paradajz sos i kuhano meso, buncek sa kiselim zeljem, sarma (kisela, slatka), janjetina :-) ne bih mogla odabrati jedno :-) E, e, i enchilade :-)) Ali ne u restoranima, nego moje domaće :-)

- Da li neki dan u tjednu posebno volis? Subotu – nekako mi je uvijek najispunjenija...

- Koju pjesmu trenutno najradije slušaš? – onu neku stvar od Nelly Furtado, nikak da zapamtim ime.... više je laganica... Inače, My all od Mariah Carey mi je najdraža stvar...

- Koju pastu za zube koristis? Signal Microgranule

- Imas li omiljeni restoran? ŠRC Jelenovac u Zagrebu, Bracera u Malinskoj

- Omiljeni cvijet? Zumbuli

- Omiljeni sport? – za igrati, nijedan :-) Jahanje... Za pogledati – tenis

- Koji fast-food restoran najvise volis? – Lokalna ćevapara :-) Zašto jesti hamburgere kad imamo ćevape?!?!

- Koje ti je omiljeno piće? – Vino, Martini

- Koje ti je boje spavaća soba? Svijetlo lila :-)

-Koliko puta si polagao/la vozacki ispit? Ajme meni, tri puta... :)

- Kako si izgledao/la kada ti je bilo 10 godina? Slatko :-) Malo bucmasto...

- Od koga si dobio/la zadnji e-mail? Od frendice s faksa...

- U kojem ducanu bi volio/voljela imati kreditnu karticu s popustom od 75%? – Zara, bez razmišljanja...

- Sto radis kada ti je dosadno? Pišem blog :-)

- Kako reagiraš (na ljude, situacije)? Ovisi o puno stvari... Znam dosta često „puknut“, ali ne pokazujem to drugima...

- Tko od tvojih prijatelja zivi najdalje (u km) od tebe? Dionni, trenutno živi u Argentini...

- Sto je trenutno najbolje u tvom zivotu? Ajoj... Puno toga... dobro mi je trenutno... Faks, frendice, dragi, obitelj... svi su mi zdravi i živi :-)

- U koje vrijeme ides na spavanje? Između 1 i 2 ujutro...

- Vanilija ili cokolada? – čokolada, iako mi je najdraži sladoled punč :-)




26.09.2007., 23:54 || Komentari (6) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.