Gradska pahuljica

Slike iz prošlosti :-)

Svako malo me netko začuđeno pita zašto ne pratim kućanice... Zašto? Zato što odgledam Uvod u anatomiju prije toga, poludim zbog predugih reklama (mjerila sam opet danas - 8 minuta!! u jednom bloku), i kad konačno počnu kućanice, nakon 3 minute serije, opet reklame!!! I onda odustanem. Nisu mi toliko napete da bih trpila te preduge reklame... Mrzim tu NovuTV, najgori su stvarno što se tiče reklama... a jedino ih i gledam ponedjeljkom zbog Uvoda u anatomiju... Seks i grad nemam nikako živaca s njima pratiti kad ih mogu sama pogledati... i to pogledam 2 epizode dok oni stave jednu :-)) Grrr...

Eto, danas sam malo čistila stan, riješila se nekih starih skripti, papira, časopisa... Imam pretplatu na onaj Lider i onda mi ih se fakat nakupi... Dosad sam uvijek "čupala" marketinške i zanimlje članke pa ih čuvala ako će mi trebati za kakav seminar na faksu... Nekako to i sada radim... iako ne znam zašto ih čuvam... Možda će zatrebati :-)) Isto tako čuvam i hrpu onih smiješnih reklamica, kampanja i slično... Budući da je uvijek postojala opcija da ostanem na faksu raditi, mislila sam raditi zanimljiva predavanja za studente... Heh... mislim da je ta opcija propala, ne znam... ali ipak... neka stoje... možda zatrebaju :-)

Inače sam tip koji ne voli bacati stvari... Nasljedila sam to od tate... on je pak kroničar... on neće baciti cd koji se uništio prilikom prženja... jer je to "cd"... njemu to predstavlja neku vrijednost... ja pak čuvam karte iz kina, iz zološkog vrta, kataloge Manga, blokiće i olovkice... Svašta... nikad ne znam što raditi sa starim rokovnicima... tužno mi ih je baciti... a opet čuvati ih sve... ne znam... zasad ih čuvam :-)) Imam i dnevnik iz osnovne škole... Unutra sam lijepila slikice koje sam izrezivala iz Teena, slikice cura, dečki, slatkih zaljubljenih scena... Uvijek sam bila romantičar :-))
Jesam li spomenula da imam valjda 20 reklamnih vezica za mobitel koje mi vise u sobi? A da ja uopće ne koristim vezice za mobitel?!?

Još jedna stvar koju jako volim... slike... imam ih 5 u svojoj sobi i ne stane mi više... ali ja ih stalno kupujem... evo, i sada sam u Londonu kupila sliku s Westminister Palace naslikanom... U Makedoniji sam kupila dvije slikice otisnute na ručno izrađenom papiru, na jednoj je Aleksandar Veliki, a na drugoj je slika neke stare ulice... U Firenzi sam kupila Michelangelovu sliku Stvaranje Adama... Imam i veliku sliku Van Goghove sobe... i nekoliko Gaugoinovih slikica... Tahićanke :-)

Jedna od mojih najdražih slikica je...

misli



Nadam se da vam se sviđa... :-))


24.09.2007., 23:00 || Komentari (6) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.