Gradska pahuljica

Vikend, vikend!!

Evo, položila sam i taj španjolski... Iako sam dosta loše (za moje pojmove) riješila sami test, a nisam briljirala baš ni na usmenom, ali eto... bilo je dosta za prolaz i diplomicu :-)

Poslije sam se našla malo opet s dragim (u zadnje vrijeme se često viđamo, zar ne?) i njegovim/našim frendom koji radi s njim... popali smo pizzu i krenula sam kući odgledati Big Brother :-) Dobro, došla sam taman na zadnjih pola sata koji su i bili najzanimljiviji...

Inače, čistila sam svoje stvari koje čuvam još od prve godine faksa i našla rokovnikić iz 2003 (preslatki je, sa slika Moneta) - što je za mene bila velika godina -- maturantica i brucošica u jednom :-) A tada sam i dragog upoznala... :-) I eto... prije sam bila više pjesnički raspoložena, pa sam skinula još nekih citatića i ubacila u box sa strane...
Ima jedan koji je meni super, jer mi je taj osjećaj predobro poznat, a ide...

"Od trenutka kad sam te sreo, svih tih godina prije, nije prošao dan da nisam mislio na tebe. I sada, kada sam ti blizu, u agoniji sam, što sam ti bliže, to mi je gore. Od pomisli da ne budem s tobom okreće mi se želudac, suše mi se usta. Vrti mi se u glavi. Ne mogu pisati. Progoni me poljubac koji mi nikad nisi smjela dati. Moje srce lupa, nadajući se da taj poljubac neće postati ožiljak."

Uglavnom, zanima me - imate li ikakvu ideju odakle je taj citat?? Pomoći ću samo i reći da je riječ o filmu kojeg osobno jako volim pogledati... iako znam da ga jako puno ljudi ne voli, pogotovo cure :-))

Eto, toliko od mene danas... pusa, laku noć


p.s. nešto sam stisnula i sad mi je cijeli blog Italic... ako tko zna kak da to vratim, bila bih zahvalna... :-)


22.09.2007., 00:40 || Komentari (7) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.