Gradska pahuljica

Inspiracija

Cure moje, položila sam zadnji ispit :-)) Eto... sada je i to gotovo... Moram priznati da variram između osjećaja velike sreće i neke tuge... studentski dani su uistinu gotovi... no, drago mi je da sam to sada riješila... apsolventsku godinu bih ionako provela radeći, samo preko SC-a, jer bih imala previše slobodnog vremena, a ušteđevina mi se rastopila s učestalim putovanjima.... A previše volim putovati i shoppingirati da bih sjedila pred telkom i na kavama cijele godine... moram početi zarađivati prave novce :-) Tako da me ta samostalnost jako veseli... pogotovo što to znači da ću uskoro moći planirati i život s dragim, sada kada sam sigurna da to oboje želimo :-))

Počela sam pripremati diplomski, mislim, većina je toga pripremljeno, moram samo iščitati hrpu znanstvenih članaka i vidjeti što mogu ubaciti... I složiti to... Nisam vjerojatno nikad ovo spominjala, ali dok sam bila mlađa - osnovna, srednja škola, jako puno sam čitala i počela sam pisati neke knjigice... ljubavne priče većinom, uvijek sam bila romantičar :-) Nekako je to s godinama prestalo, stilovi pisanja i razmišljanja se u pubertetu drastično mijenjaju... ali počela sam opet čitati prije spavanja u krevetu (umjesto buljenja u TV...) i dobila sam opet inspiraciju da pišem... Noćas sam sanjala neke ljubavne zaplete i nedostaje mi to... Tako da mislim da ću se ponovno baciti na pisanje. I mislim da ću početi sa svojom pričom. Prvi dan faksa. Prekretnica. Novi prijatelji. Nova ljubav. Moja priča s mojim dragim je dosta zapletena... znali smo se mjesec i pol prije nego smo prohodali, s time da smo se i tada malo ljubili, malo ignorirali... Stvar je bila u tome što se on meni uvukao pod kožu a da nisam ni skužila... Eh... neću sad duljiti... opisati ću to u svojoj knjigici... Ali odlučila sam je pisati na engleskom... i možda je budem objavila na jednom drugom blogu, dio po dio... Javit ću vam :-)

I zadnja stvar, wireless na laptopu mi je zaštekao tako da sam sada na tatinom kompjuteru u njegovoj sobi...i dok to ne sredim neću moći puno biti online :-((


10.09.2007., 14:15 || Komentari (9) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.