Gradska pahuljica

Back to reality

Ne mogu vjerovati da je ljeto gotovo... iako sam ga iskoristila do maximuma, 3 tjedna na moru, 12 dana lutanja po Irskoj i UK, ipak mi je teško što je gotovo... Sad me čeka učenje za taj ispit koji mi je jedini ostao, i diplomski, i traženje posla! Već sam se javila na par natječaja jer znam da to traje mjesecima pa bolje da krenem odmah! Inače sam švorc, moram ionako tražiti mamu da plati AMEX račun kojeg sam nabila u Londonu... nadam se da hoće :-) Mislim, hoće ako će imati dovoljno love... Valjda bu ok.. uvijek mogu žicati dečka, ali to ne volim... lakše mi je mamu...

Pa da krenemo... Irska je prekrasna, ali Dublin mi se ne sviđa -- gužva je, prljav, ima dosta beskućnika, i nije me ničime fascinirao... Belfast je preslatki mali gradić, vrlo ugodan za šetnjice, ima prekrasno sveučilište u stilu Harry Pottera (ili obrnuto) :))
A London je ostvarenje svih mojih snova! Prekrasan ogroman urbani, a opet tradicionalni grad... Već sam navalila da bih tamo išla na magisterij i poslije živjeti... Dragi se slaže sa mnom :-)

Dragi - sve je predobro da bi bilo istinito :-) Ne želim previše pričati da se ne ureknem, ali konačno smo na dobrom putu... nismo se posvađali nimalo otkad smo se pomirili (dakle skoro 2 mjeseca :-)), planiramo sve zajedno... Počeli smo ponovno pričati o zajedničkom životu, a kad smo se vraćali, na aerodromu kad smo morali izvaditi njegove stvari iz mog kofera jer smo se ondje razdvajali - šapnuo mi je: "Da živimo zajedno, ne bi imali ovakvih problema".
Sad je ponovno na poslu, i osjećam kao da me ponovno pustio u svoj život, dozvolio mi da imam utjecaja na njegove odluke. Sljedeći tjedan ide na poslovni put i bila je opcija da ga ne bude za vikend u ZG, a tad mu je rođendan pa sam ja bila razočarana. Rekao je kako on to ne želi, na što sam ja odgovorila da ne želim da mi laže - ako želi, neka ostane, ali neka mi kaže istinu. On je na to reagirao potpuno nepredvidivo... Mirno je rekao kako će pogledati kakve karte može nabaviti za avion pa da će me nazvati i da ćemo ZAJEDNO odlučiti koja je najbolja solucija. I sada će ipak provesti vikend ovdje :-)

Jedino što me muči trenutno je traženje posla... Javila sam se na par natječaja i, prvi put u životu, frka me... Ne znam zašto... Trebalo bi biti tako jednostavno... Imam super prosjek, radno iskustvo u praksi, hrpu dodatnih aktivnosti na faksu, dodatne seminare... Trebala bih biti idealan kandidat... ali ne osjećam se tako... Zgrozilo me što imam frenda koji traži posao već jako dugo... I što je jako puno mojih poznanika s faksa već nabavilo poslove... Dobro, ja nisam htjela tražiti prije ljeta da ne izgubim ljeto, ali ipak... panika me... :-(

U svakom slučaju, javljajte mi što je novo, čitamo se :-)


22.08.2007., 00:21 || Komentari (0) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.