Gradska pahuljica

Okrećem leđa brigama

Dobila sam 5 iz onog ispita!!Jeee... Jučer sam išla u shopping u Graz... Baš je bilo dobro :-) Kupila sam sve i svašta, nisam previše potrošila ako računamo koliko sam toga kupila :-)) Jedino kaj sam išla s onim busom jer smo išle samo jedna frendica i ja pa nam je preskupo ići autom... I... nikad više... Vrijeme je toliko ograničeno, bili smo 3 sata u Seiersbergu i 2 i pol sata u centru, a treba još i doći u centru do dućana! Tako da je sav shopping bio u znaku žurbe, nabrzaka :-( Mislim, našla sam lijepih stvari, sve super, ali vratila sam se u Zagreb sva iscrpljena...
Inače ja krenem s autom oko 7 ujutro, i vratim se tek oko 23h jer stanemo još u Maribor na povratku na večericu... Pa mi je to cjelodnevni izlet u kojem se super zabavim... Tako da ću odsad ići autom ipak... :-)

Evo za kojih pola sata idem na more :-) Idem na vikend, bez dragog :-( On nije htio ići, a meni su starci dolje, i mama isto nije bila za da on dođe pa nisam htjela forsirati... Ona je sad u fazi da me on povrijedio i ne želi ga gledati... uhhhh... roditelji.... Ali ipak, ja sam baš htjela ići jer je koncert Nine Badrić, a ja nju obožavamm! I ne bih htjela to propustiti...

Inače, s dragim je sve dobro... valjda... Jučer je bio dosta umoran i "cranky", čak mi je kad sam ga pitala rekao da još uvijek nije siguran da je dobro što smo se pomirili... Pitala sam ga dal me voli na što je rekao da, ali je nekako izmaknuo pogled. I postavio mi isto protupitanje. Odgovorila sam mu da on meni nije odgovorio jer je izmaknuo pogled, pa smo se par trenutaka natezali oko toga. Komentar je njegov bio da još nije stigao uopće razmisliti o svemu, uključujući i naše ljetovanje. Sada smo u fazi da ne želi ići u Tunis, Egipat ili Grčku jer je prevruće tamo, ali ne želi ni u Hrvatsku nigdje... Pa razmišljamo o Irskoj... Ali ne znam ni sama više... Vidjet ćemo.

Htjela bih da sve bude lijepo, kao prije, a vidim mu u očima da mi ne vjeruje. I to mi je takav apsurd. On misli da ja njega ne volim?!?! Glupost... I ne znam kako da ga uvjerim... Glupa mi je cijela ta situacija... Zašto bih bila s njim ponovno da ga ne volim?? Stvarno ne razumijem što mu se događa u glavi... Ali ne da mi se iskreno razbijati glavu time...

Rođendan mi je... moram se opustiti i uživati :-)


06.07.2007., 16:38 || Komentari (11) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.