Gradska pahuljica

Dan ludila

Nakon lijepog vikenda dolazi pakao... Imam ispit u srijedu, niš nisam napravila, pročitala sam skriptu jednom!! Grozno... Jučer sam satima pisala esej o sebi, na engleskom, zvali su me za neki seminar, da se prijavim... I mislim si ja super, zašto ne... a kad ono... esej... 550 riječi o sebi... na engleskom. Mrzim mrzim pisati o sebi. Zovem brata da me savjetuje, a on... joj... ne mogu sad razmišljati... No, napisala sam ga, ispao je dobro i dobila sam seminar :-) Sad cijeli sljedeći tjedan sam na predavanjima... Mislim da se veselim?!? :-)

I danas zove me frendica dal ću doć u NSB. I ja onak... ajde, zašto ne. I još se ja dvoumim, no, ne da mi vrag mira, idem ja. Znam da se jedan od tri moguća puta autom popravlja pa ja mudro odaberem drugi. I sama sam sebi pametna kako sam se sjetila da su tamo radovi. A kad ono... i drugi put se popravlja... I sad više nemam kako doći do trećeg. I nakon dugo vremena u gužvi, popizdim, sparkiram auto na zelenom valu, odem tramvajem do Trga da kupim karte za Graz. Kad sam već došla do grada, da bar neš napravim. Stanem na bankomat, instinktivno gurnem karticu. Bankomat ne radi. Molim se Bogu da mi vrati karticu jer sam bez nje gotova. I vrati je, hvala Bogu. Tražim drugi bankomat, kupim karte, vratim se u auto i bijesna na Bandića i cijeli Zagreb krenem doma. Radio mi se neće upaliti u autu skroz negdje do Kustošije... Sad sam doma i ne namjeravam izlaziti iz kuće do srijede!!! Koji ludi dan, i koji gubitak vremena i benzina... grrrr....

Inače, nađem na netu super apartman za mene i dragog, no, naravno, već je zauzet... Nemam volju uopće više za potragom... Mislim da ćemo sjest na neki last minute za Grčku ili Tunis... Ova Hrvatska me izluđuje više...


02.07.2007., 17:02 || Komentari (10) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.