Gourmet

srijeda, 26.03.2008.

Krenulo iznova

Iako se čini da proljeće ne postoji - briga prirodu za naša gunđanja.
Padalo, nepadalo, datum ne stoji.
Pa su tržnice uprkos i opet kao i proslih godina u ovo doba zablistale mišancijama, šparogama... u mene pupaju trešnje, zeleni moj začinski vrt.
I na javnom prehrambenom planu divote.
Grga i Žuti otvorili svoju novu avanturu - restoran u restoranu. Teatar u gostima u restoranu Zec.
I tamo prosuli nisku takvih jela da bi se i Michelin ekipa zapitala trebamo li u Hrvatskoj možda početi od - Karlovca ? Da, da od Karlovca ! Jer je Tetralna kuhinja upravo tamo uglavljena. Komentar završavam - kao niti do sada, niti nadalje mi neće biti teško na gablec skočiti do obližnjeg grada.
Gastro-wine festival u Mimari je pun pogodak. Za prvu godinu održavanja iznad očekivanja. NEMOJTE STATI. Tek u slijedećim godinama mijenjati će se kalendari dodavanjem novog praznika i neradnog dana.
Gastronomadi pokrenuli eno-gastro turizam. To je pravi team building. Tri dana na desetak neobičnih tura i pokoja kilica više. Build yourself bi bio dobar podnaslov za novonastala putovanja u Hrvata.
Skradinjani nakuhavali tri dana u Peoplesu. Uh, uh, uh... Čokalice, juha od cipala u tisno, skradinski rižoti... kao kod malih beba prizivaju mi osmijeh na lice u snu.
Gablao sam jučer u Jaderi. Pada kiša i snijeg. Nikola neraspoložen - kakvo je ovo vrime?... Ma aj' k vragu. Imam ti marinirani steak tune, blitvu, bićerin vina, smokve, fritulice...
Pa ajde sad gunđaj ako možeš ?

- 13:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>