Gourmet

petak, 24.03.2006.

Roštiljaaaaaaadaaaaa

Svojedobno sam istraživao najbolje roštilje u gradu. Radio sam ozbiljne analize, pisao prednosti i mane. Ipak, priznam, neka sam mjesta u startu svrstao u kategoriju "posebno".
Takav je i svima poznati Labus. Iako je ime u stvari stvarno ime vlasnika, a lokali, jedan iza Kraša na Savici kod tenis terena i drugi prostor na Črnomercu, se drugačije nazivaju, to nikako ne brine. Onaj na Savici mislim da nitko ne zna po imenu, a u Črnkasu se radi o nekadašnjoj i današnjoj Mitnici.
I majstori su tamo, roštilj majstori...
A glavni roštilj majstor, Vojo, u genima ima usađenu umjetnost spravljanja raznih mesnih kombinacija. Koristeći tursko-srpsko-mađarske varijacije stvara čuda. Kojima se uvijek i isponova klanjam.
Tako i danas.
Ogladnio sam, naime. A miris proljeća u zraku skrenuo mi misli prema zdravoj roštiljskoj prehrani. Pa pravac Mitnica. Tamo bjaše i gazda i njegov sin i majstor Vojo i jedva jedan mali prazni stol.
Za mene.
Bezobzirno sam se bacio na "mazalice" (šnite kruha u koje je utisnuto mljeveno meso i tucana ljuta paprika, pa su zapržene kao tost na roštilju), potom na kobasice u janjećem crijevu, pa na ljute grudice od mljevenog mesa, potom na pljeskavicu sa kajmakom, vrele lepinje, zapečeni grah, šopsku salatu...
Hehehe, skromno a?
Ipak, nije to bilo sve.
Jer Vojo nije spavao preko zime. Smislio je on i poneki novi specijalitet. Koji još nije na meniju, ali biti će za koji dan.
Jedan od njih prvo mi je pokazao fotografiranog na mobitelu (e što ti je tehnika), a onda ga otišao i učiniti. Neka ga ja probam. Nema veze što sam već pojeo kao omanja gladna regimenta nakon dva dana oštrog hoda.
I dođe to čudo.
Svinjski zarolani odrezak punjen sirom, pa zapečen u hrpetini sjajnog sataraša, te povrh svega još na to naribano brdo sira...
Pogađate, pojeo sam i to. Što iz pristojnosti (kakva jeftina isprika), što naravno iz užitka.
Jer je jelo naprosto sjajno.
I sada još imam samo toliko snage da ovdje upozorim blogere da to jelo nikako ne propuste...
Sorry Vojo, ja ću sad jedno vrijeme ipak postiti od tvoje kuhinje.
Ali ipak ne predugo.
party

- 19:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>