15

četvrtak

veljača

2018

Komunikacijski šum



Hrvatska ima više problema nego ih može stvoriti. Proizlazi, nije sposobna riješiti probleme koji se stvore, te je zagušena neriješenim problemima.
Hrvatska nije sposobna stvoriti okružje koje ne opterećuje njeno stanovništvo.

Ako je država ustavno narodna, onda je narod odgovoran za vlast i državu (pa makar ta vlast bila apsolutistička ili totalitaristička).

U uvjetima gomilanja problema, komunikacijski šum je metoda dijagnosticiranja (priznavanja) problema bez nuđenja rješenja ili pokušaja rješavanja problema.

Zagušljivo vriskanje prozvanih i neprozvanih stvara društvenu klimu indiferentnosti (ravnodušnosti) prema problemima koji nas pritiskaju.



Upravo stvoren komunikacijski šum omogućio je privikavanje na Agrokorov neuspjeh restrukturiranja, obavezu europske politike susretljivosti prema novim članicama.
Agrokor je sustavno razvijan kao ruska logistička firma (sastavljena od ne-tržišnih, uvijek vojno logističkih poduzeća ili firmi), koja je kršeći nametnuti embargo Ruskoj Federaciji izvezla desetke milijardi kuna roba što nije pripravna poslovno knjižiti.
Suretljivost EU članica prema širenju Unije Hrvatska mora poštivati (na toj susretljivosti je zasnovana unija), pa makar Hrvatska morala tu susretljivost iskazivati prema Srbiji, je težak zadatak (koji Hrvatska nije sposobna riješiti bez stvaranja komunikacijskog šuma).

U sjeni krošnje (bez plodova), pod okriljem komunikacijskog šuma, promiče praksa koja nas drži u ropstvu i siromaštvu. Dalić je pisala Lex Agrokor.
Praksa po kojoj zakone "pišu" i nameću parlamentarnom većinom a ne usvajaju javnim, stručnim raspravama društvo čini nedoraslim suvremenim spoznajama o ulozi države i vrijednosti društva.

Vrijeme je za 2 000 000 biračkih glasova, koji će stvoriti uvjete ustavnih i ostalih promjena ustroja države i društva. Vrijeme je za hrvatsku izbornu i političku revoluciju. Vrijeme je za demokratizaciju i oslobađanje društva. Vrijeme je za političku smjenu beskorisnih.
Hrvatska zaslužuje bitku za boljitak svojeg stanovništva.


Oznake: komunikacijski šum, Hrvatska, problemi, rješenja, narodna država, Apsolutizam, totalitarizam, metoda priznavanja, Agrokor, EU, kršenje embarga, rusija, nove članice EU, pisanje zakona, civilizacijski put usvajanja zakona, 2 000 000 biračkih glasova

03

četvrtak

studeni

2016

Poražene treba poraziti!



Kada si pametan a nitko te ne sluša (nitko ne govori sebi, govor je oblik komunikacije s okolinom) i kad si glup a svi te slušaju su dvije (bespotrebne) krajnosti komuniciranja.




Trenutno je (politika je više-složena i posljedična) Hrvatska zakrčena komunikacijskim šumom (svi u isto vrijeme na glas pričaju, vlastita priopćenja (koja su zbog namjere stvoriti komunikacijski šum, kod nekih traktati ...)).
Svi koji nadugačko objašnjavaju su agenti (specijalnog rata). (Oni koji stvore najviše šuma (drug Ljubić) su specijalci ...)

Stvaranje komunikacijskog šuma ima zadaću prikriti ulogu otetog (prokletog) HDZ-a (kojim upravljaju qurvini sinovi, orjunaši), obespravljenje i zastrašivanje jedino sposobnih vratiti vlast narodu (branitelji, oružana sila) i (posljedično) stvoriti šum otklanjajući pozornost sa zločina počinjenih poslije Drugog svjetskog rata (sahrana kostiju iz Hude jame)(stratišta čekaju bez obzira koliko šuma stvorili)(i muk govori više od vaše buke).

Bez objašnjavanja i sastančenja, trebalo je organizirati pohod na Markov trg, smijeniti Vladu, uvesti privremenu vladu nacionalnog spasa, prijekim sudovima raščistiti sva tri stupa vlasti ... i organizirati komunikacijski šum (kako se ne bi čuo glas poraženih).

Poražene treba poraziti! (a ne pobjednike).


Oznake: pametan, glup, govor, komunikacija, višesloženo, posljedično, komunikacijski šum, oteti HDZ, prokleti HDZ, branitelji, oružana sila, zločini drugogsvjetskog rata, pohod na Markov trg, smjena vlade, vlada nacionalnog spasa, poraženi