27

ponedjeljak

veljača

2017

Kako mržnja? Zar nije satira?!



Posvećeno Hrvatu i saborskom zastupniku Stivu Culeju


D0RH je leglo jugo pijonira.


Titioisti (lagali su titu, lagali su franji, lagat će (uskoro) i imamu) imaju neobičan dar za oglašavanje nefunkcionalnosti društva.
Već izrečene tvrdnje o ekonomskoj, pa onda i svoj ostaloj, nefunkcionalnosti društva (pod budnim okom čuvara nereda) stvaraju promicanje društva u kojem caruje zlouporaba prava, države i represivnoga aparata (vojska, policija/milicija, službe, doušnici, tužilaštvo i sudstvo, zdravstvo, obrazovanje, mirovinski i ostali sustavi).
Država počiva na trodiobi vlasti (a ja sam u četvrtom kvadrantu), bez utjecaja bilo izborima, bilo kontrolom nijednog stupa (balvana) vlasti.

Postupak koji je pokrenuo DorH protiv neimenovanog (web) glasila, po pitanju neimenovane javne službenice, zbog photoShopa nije satira nego djelo poticanja mržnje. Neimenovanu nije teško mrziti, teško ju je voljeti (unatoč godinama koje je nakupila).
Pošteni (neizabrani) sude, kriv sam jer ne mogu voljeti. Olakotna okolnost mi je što ne volim ni vlastitu majku. (Ona voli mene.)(I prva lajka na face ...)
Sudite pošteno, ali nemojte meni.

Poigravanjem satirom (i odbacivanjem optužbe) i podizanjem optužbe (odbacivanjem satire) postali ste kukavelj koju ne želim u svome svinjcu. Pokvariti ćete mi idilu u kojoj žive moji prasci. (Prasce sam odabrao, i moram se za njih brinuti.) Vi se ne brinite, ni mi ne brinemo o vama.

Ovo nije satira ...



Oznake: DŘRH, SS, jugo pijoniri, titoisti, imam, oglašavanje, nefunkcionalnost društva, čuvari nereda, trodioba vlasti, četvrti kvadrant, neimenovano glasilo, neimenovana službenica, Photoshop, voljeti, satira, optužbe, službe, kukavelj, svinjac